ZAKOŃCZENIA:
Zakończenie GOOD:
- Te zakończenie zawsze występuje po pierwszym przejściu gry.
Zakończenie BAD:
- Przejdź raz grę.
- Zabij ponad 150 lub 200 potworów (dokładnie nie wiadomo ile na prawdę trzeba zabić potworów, ale zabijaj co Ci wpadnie w ręce :))
Zakończenie UFO:
[Ciekawe czy jest jakaś cz. SH bez zakończenia UFO :)]
- Przejdź przynajmniej raz grę.
- Zbierz klucz do pokoju 502 na schodach przy Post Office (podobno klucz do tego pokoju można znaleźć w wielu miejscach, ale co do tych schodów mam pewność).
NEXT FEAR/EXTRA NEW GAME
Aby zagrać w ten tryb gry i mieć wszystkie dodatkowe bronie oraz kostiumy załaduj zapis z zakończoną grą.
"PUNKTACJA" W GRZE
Aby odblokować różne bronie, funkcje, kostiumy itp., należy zdobyć określoną ilość "punktów". Punktacja w grze jest następująca:
Moon Gauntlets ____________ Savior ____________ ukończ grę po raz pierwszy
Great Cleaver, kostium_______Butcher ___________ uzyskaj Bad Ending, czyli zabij ponad 150 przeciwników
Tesla Rifle _________________Ambassador ________ uzyskaj zakończenie UFO
Night Vision Goggles, kostium__Stalker ____________ używaj latarki poniżej 3 godzin
różne latarki _______________Collector __________ zbierz więcej niż 300 przedmiotów
Travis się nigdy nie męczy ____ Sprinter __________ ukończ grę w mniej niż 2 godziny
_________________________ Sharpshooter ______ zabij 75% przeciwników przez strzelanie
_________________________ Weaponsmith ______ zabij 75% przeciwników używając broni ręcznej (melee)
zwiększenie siły pięści________ Brawler ___________ zabij 50% przeciwników pięściami
_________________________ Cartographer ______ spoglądaj na mapę mniej niż 25 razy
kostium __________________ Explorer __________ przejdź więcej niż 22,5 km
_________________________ Daredevil _________ przejdź grę bez zapisywania jej (bez savów)
Fire Axe __________________ Fireman __________ ocal Alessę z pożaru w mniej niż 80 sekund
kostium __________________ Codebreaker _______ wpisz kod Konami: góra, góra, dół, dół, lewa, prawa,lewa,
___________________________________________ prawa, X, O
NAWIĄZANIA DO POZOSTAŁYCH CZĘŚCI SILENT HILL:
- Na początku gry, w płonącym domu można znaleść obraz znany nam z Silent Hill 2, ale szkoda, że Travis go nam nie przybliża :).
- Travis tak samo jak Harry z SH1 często mdlał i budził się w innych miejscach.
- Większość nazw ulic i budynków pochodzi z SH1 (ale to chyba logiczne skoro SH Origins dzieje się przed zdarzeniami z SH1).
- Podobno ulice są tak samo zapadnięte jak w SH1 (nie wiem na pewno bo nie przerysowywałam map, choć czasem by się przydawało ;D)
- Przed ostatnim bossem masz na ścianie 6 seavepoints, w SH2 było podobnie przed ostatnią, walką.
NAZWIJMY TO "PLOTKAMI" (czyli rzeczy, które nie koniecznie muszą być na prawdę w grze)
Alchemilla Hospital
- W alternatywnym szpitalu na piętrze można zauważyć w kątach cieknącą krew, której towarzyszą dziwne dźwięki (np.: pracującego respiratora).
- Podobno w pokoju z skrzynką, z sercem widać, jak tekstura się porusza.
- Teoretycznie na ścianach można znaleźć plakaty z napisem "Don't play with matches" (nie baw się zapałkami) i wizerunkiem poparzonego dziecka. Z czym, a raczej z KIM Ci się to kojaży? ;)
Sanatorium
- Teoretycznie w piwnicy jeden z pokoi jest oznaczony na mapie jako Storageroom, a na tabliczce koło drzwi widnieje napis "morgue" (przez niektórych te pomieszczenie jest uznawane za kostnice lub byłą kostnice).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz