Ponieważ Heather odmówiła Douglasowi podwiezienia jej do domu i postanowiła jechać sama metrem, po rozmowie z nim schodzisz na dół. Tej części nie masz na razie mapy. Idź przed siebie i przejdź przez jedyne otwarte drzwi. Idąc dalej skręć w pierwszy korytarz w lewo, będzie tam mapa linii metra wisząca na ścianie. Heather badając ją stwierdzi, że musi się udać na Bergen Street na Platform 3. Teraz idź dalej kierując się znakami prowadzącymi na ten peron. Znajdziesz się w większym holu, gdzie na automatach biletowych będzie gazeta. Przeczytaj ją i skieruj się w lewo. Przejdź przez barierki. Idź dalej, za rogiem znajdziesz mapę metra Subway map. Teraz zejdź niżej schodami.
Po przejściu przez duży hol, po lewej stronie są małe drzwi. Po ich przejściu będzie korytarz a w nim na billboardzie będzie save. Teraz można rozpocząć zwiedzanie poszczególnych peronów metra.
Platform 4:
Jeżeli nie chcesz, to nie musisz na niego iść. Schodząc po schodach natkniesz się na kartkę leżącą na ziemi, którą możesz przeczytać. Po jej przeczytaniu zejdź jeszcze niżej. Na peronie podejdź do torów jak najbliżej. Będzie mały filmik, pokazujący że Heather została zepchnięta przez ducha na peron. Po chwili będzie słychać odgłos nadjeżdżającego pociągu. Szybko wejdź z powrotem na peron, gdyż inaczej pociąg cię rozjedzie. Scenka ta pojawi się tylko i wyłącznie, gdy przeczyta się gazetę na automatach z biletami i notatkę na schodach prowadzących na ten peron. Po wszystkim poszukaj ławki, na której będzie stał Health Drink. Teraz wracaj na górę na poziom save'a.
W dużym holu poszukaj telefonów. Gdy Heather będzie koło nich przechodzić, jeden z nich zadzwoni. Jednak po zbadaniu ich przez Heather okaże się, że wszystkie nie działają.
Platform 1:
Po zejściu na peron okaże się, że tory są pokryte siatką, a na ciebie czekają 3 psy Double Head. Zejdź schodami niżej po zachodniej stronie. Na dole znajdziesz na stole 2 Health Drink i amunicję. Wejdź ponownie na peron i zejdź schodami niżej po wschodniej stronie. Na dole znajdziesz Nutcracker. Po wyjściu na peron będą dwa kolejne psy Double Head. Udaj się z powrotem na poziom z save'em.
Platform 2:
Zejdź schodami na dół. Zobaczysz wagon. Udaj się do niego, czeka tam na ciebie Shotgun i amunicja do niego. Po wyjściu z wagonu pojawi się grubas Insane Cancer. Nie musisz z nim walczyć, możesz szybko pobiec dalej (nie na schody do góry) wzdłuż peronu i go ominąć za nim on wstanie. Teraz zejdź schodami jeszcze niżej. Będzie tam korytarz i dwie pary schodów prowadzące w dół. Platformę nr 4 możesz sobie darować, gdyż poza psami Double Head nic tam nie ma. Udaj się więc na Platfrom 3. Na peronie skieruj się na wschód - na koniec peronu. Zejdź na tory i biegnij w kierunku drzwi z zapaloną lampką nad nimi. Drzwi mają popsuty zamek, więc musisz szybko zawrócić, aby zdążyć wejść na peron zanim przyjedzie pociąg. Na drodze pojawią się psy Double Head. Nie zważaj na nie tylko szybko uciekaj z torów. Jak wszystko się uda pojawi się filmik. Pociąg stanie przy peronie i otworzą się drzwi na drugim końcu pociągu. Idź wzdłuż pociągu i otwórz drzwi przegradzające peron. Będą tam następne psy Double Head. Skieruj się na schody do góry, a następnie schodami na dół z drugiej strony. Teraz znajdziesz się na drugim końcu peronu. Na ławce będzie Health Drink. Teraz wsiądź do pociągu. Gdy Heather tam wejdzie, drzwi się zamkną i pociąg ruszy.
Wagon 1:
Możesz wyjść przez drzwi ostatniego wagonu i pooglądać sobie widok jadącego pociągu. Jednak nie próbuj iść prosto, gdyż skończy się to śmiercią Heather. Po obejrzeniu widoku, wracaj do wagonu. Na środku wagonu jest save. Teraz przejdź do następnego wagonu.
Wagon 2:
Czeka tu na ciebie dwóch potworów mały i duży Numb Body. Po ich zabiciu idź dalej do następnego wagonu.
Wagon 3:
Wagon jest ciemny i pusty. Idź do następnego.
Wagon 4:
Będzie tu duży Numb Body i mały. Zabij ich i idź do następnego wagonu.
Wagon 5:
W połowie wagonu znajdziesz apteczkę i naboje do shotguna. Przejdź do następnego wagonu.
Wagon 6:
Wagon jest pusty. Idź do następnego.
Wagon 7:
Czeka na ciebie grubas Insane Cancer. Możesz go zabić, albo bardzo szybko przebiec obok niego do następnego wagonu.
Wagon 8:
Wagon jest pusty. Idź do następnego.
Wagon 9:
Gdy tam wejdziesz pociąg się zatrzyma. Gdy podejdziesz do drzwi prowadzących do następnego wagonu, Heather stwierdzi, że konduktor już wyszedł albo go w ogóle nie było. Teraz wyjdź z pociągu.
Na peronie na ścianie na wprost wyjścia z pociągu jest save. Jesteś na nieznanej stacji i nie masz mapy tego miejsca. Stąd jest jedne wyjście, przez niebieskie drzwi. Przejdź przez nie.
UNDERPASS
Idź schodami w dół. Na dole skręć w prawo. Dojdziesz do dużych drzwi. Przejdź przez nie. Będzie tam Numb Body oraz 2 Pendulums. Udaj się w lewo i wbiegnij w niebieskie drzwi po prawej. Będzie tam korytarz a w nim Numb Body. Udaj się prosto i wejdź w niebieskie drzwi. W korytarzach nic nie ma poza potworami. Idź prosto korytarzem, będzie tam 3 Numb Body. Przejdź przez kolejne niebieskie drzwi.
Znajdziesz się w pomieszczeniu. Na lewo będzie tablica, na której wisi mapa podziemi Underpass Map. Na prawo od mapy jest Maul. Wyjdź z pomieszczenia przez kolejne niebieskie drzwi. Skieruj się teraz na południe. Po drodze czekają na ciebie Numb Body. Skręć w korytarz idący na zachód za niebieskimi drzwiami. Będzie tam sterta rupieci, a między nimi butelka wina Wine Bottle. Wracaj ponownie do rozwidlenia korytarzy i skieruj się na wschód. Twoim celem są dwa kwadratowe pomieszczenia obok siebie zaznaczone na mapie. Idź korytarzami w ich kierunku. Po drodze czekają na ciebie potwory, więc uważaj.
W jednym pomieszczeniu będzie save oraz naboje i 2 Health Drink. Obok save'a jest grzejnik. Ustaw Heather przy nim u użyj Wine Bottle. Otrzymasz Oil-filled Bottle. Wyjdź z pomieszczenia i przejdź do pomieszczenia obok. Będzie tam maszyna. Wlej olej z butelki i włącz maszynę po prawej. Teraz skieruj się do drabiny i zejdź niżej.
Z nowego pomieszczenia wyjdź schodami. Znajdziesz się w kanałach. Kieruj się na zachód do niebieskich drzwi. Możesz przechodzić przez wodę, jeżeli zajdzie taka potrzeba. Przejdź przez drzwi i idź cały czas korytarzem prosto. Na moście możesz dostrzec w wodzie potwora Slurper. Idź dalej i przejdź przez drzwi. W pomieszczeniu będzie na krześle suszarka do włosów Dryer i ampułka Ampoule. Teraz wracaj z powrotem. Będąc na moście zauważysz, że potwora Slurper w wodzie już nie ma. Wróć korytarzem do poprzedniego korytarza.
Na mapie zobaczysz następne pomieszczenie z tak samo długim korytarzem. Udaj się do niego. Będzie tam save i Health Drink. Znajdziesz tam także kartkę z napisem: "If only I had a hand grenade...". Wyjdź z pomieszczenia przez drugie drzwi.
W następnym pomieszczeniu będzie dużo krwi na podłodze i mostek prowadzący z jednej strony pomieszczenia na drugą. Nie wchodź na razie na niego, gdyż w przeciwnym wypadku potwór czający się w wodzie wciągnie cię do niej i Heather zginie.
Jeżeli grasz w Extra New Game, podejdź do krawędzi nad wodą i wrzuć do niej metalową rurkę Steel Pipe. Pojawi się wróżka. Jeżeli poprawnie odpowiesz na jej pytania, podaruje ci także złotą Gold Pipe i serbrną Silver Pipe rurkę. Oczywiście swoją metalową Steel Pipe także otrzymasz z powrotem. Te rurki nie są silniejsze niż metalowa rurka, a używanie ich w grze do walki zmniejsza twój ranking na koniec gry.
Podejdź do kontaktu przy drzwiach wejściowych i użyj suszarki Dryer - Heather podłączy ją do prądu i wrzuci do wody, co zabije potwora. Przejdź teraz na drugą stronę i wyjdź przez drzwi. Kieruj się na południe do niebieskich drzwi. Przejdź przez nie i idź dalej na zachód i wyjdź przez niebieskie drzwi. Zejdź schodami, przejdź korytarz i ponownie wejdź schodami do góry i przejdź przez kolejne niebieskie drzwi. Wejdź metalowymi schodami do góry, a następnie dalej po drabinie. Wyjdziesz na zewnątrz.
Znajdziesz się przy budynku osłoniętym rusztowaniami. Idź wzdłuż niego, aż dojdziesz do beczki z save'em.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz