czwartek, 31 grudnia 2009

SILENT HILL 2 - skrótowa solucja

EAST SOUTH VALE

- wyjdź z łazienki; z samochodu weź mapę Silent Hill Map;
- zejdź schodami i idź ścieżką jak cię prowadzi;
- wyjdź z cmentarza drugą bramą, a następnie jak cię droga prowadzi do Sanders; jeżeli idziesz grę po raz drugi, to po wyjściu z cmentarza znajdziesz stos pali, a w nim Chainsaw;
- udaj się na zachód Sanders, a następnie po śladach krwi do Vachss, gdzie na końcu James znajdzie Radio oraz Wooden Plank;
- udaj się na Lindsey Street, na zachód Katz Street, na północ Martin Street; weź klucz Apartment Gate Key;
- wróć z powrotem na Katz Street i idź dalej na zachód; wejdź przez bramę do Wood Side Apartments;


WOOD SIDE APARTMENT

- weź mapę Map of The Apt. Bldg. i udaj się na 2 piętro 2F;
- wejdź do pokoju 205 i weź Flashlight;
- udaj się na 3 piętro 3F i spróbuj wziąć klucz za kratami; udaj się do pokoju 301 i weź Handgun; wróć na 2 piętro 2F;
- wejdź do pokoju 208, wejdź klucz Key to Room 202;
- udaj się do pokoju 202; z dziury w ścianie weź klucz Clock Key;
- wracaj do pokoju 208 i podejdź do zegara; ustaw wskazówki na godzinę 9:10; przesuń zegar i przejdź przez dziurę w ścianie;
- wyjdź z pokoju 209 na korytarz i udaj się schodami na 3 piętro 3F;
- wejdź do pokoju 307 i weź klucz Countyard Key i podejdź do kraty, gdzie dziewczynka kopnęła klucz, weź go Fire Escape Key;
- udaj się do klatki schodowej na wschodzie. - zejdź na 1 piętro 1F i z końca korytarza zabierz Canned Juice; wróć na 3 piętro 3F;
- wróć przez klatkę schodową do pokoju 209, a następnie udaj się przez dziurę w ścianie do pomieszczenia gospodarczego przy schodach. Wrzuć Canned Juice;
- zejdź na 1 piętro 1F i wyjdź przez drzwi na zewnątrz; wejdź w malutkie przejście obok drzwi;
- z zsypu zabierz monetę Coin [Old Man];
- wróć do budynku i udaj się korytarzem na 1 piętrze 1F; otwórz drzwi;
- z basenu weź Coin [Snake];
- udaj się do pokoju 101 i spotkaj się z Eddiem;
- wróć do budynku i udaj się na 2 piętro 2F; idź korytarzem na zachód i otwórz drzwi; przeskocz do następnego budynku;


BLUE CREEK APARTMENT

- wejdź do łazienki i z toalety wyciągnij portfel; w pokoju otwórz sejf;
- wyjdź na korytarz i udaj się na klatkę schodową; weź mapę Map of the West Apt Bldg;
- udaj się na 1 piętro 1F do pokoju 109; spotkaj się z Angelą; weź Coin [Prisoner];
- udaj się do pokoju 105 i wrzuć monety do sekretarzyka; Easy: Old Man, puste, Snake, puste, Prisoner; Normal: puste, Old Man, Prisoner, puste, Snake; Hard / Extra Hard: puste, Old Man, puste, Snake, Prisoner; weź klucz Lyne House Key;
- wejdź na 2 piętro 2F do pokoju 209; przez balkon przejdź do pokoju 208; weź z łóżka Apartment Stairway Key;
- wróć przez balkon i udaj się do zamkniętych drzwi klatki schodowej na końcu korytarza; użyj klucza i zmierz się z piramidogłowym;
- zejdź po schodach za piramidogłowym;


WEST SOUTH VALE

- udaj się do Rosewater Park; po drodze spotkasz Laurę;
- spotkaj Marię;
- udaj się do Nathan Avenue; obok Jack's Inn w budzie znajdziesz Dog Key, jeżeli chcesz uzyskać Dog Ending;
- udaj się na Texxon Gas i weź Steel Pipe;
- udaj się do Pete's Bowl-O-Rama i wejdź do środka; wyjdź drzwiami, którymi wyszła Laura;
- udaj się w kierunku, z którego przybiegła Maria; okrążyj budynek, przejdź przez bramę i udaj się wąską uliczką do zielonych drzwi, które Maria otworzy;
- przejdź przez Heaven's Night na drugą stronę i udaj się na południe Carroll Street do szpitala; wejdź do szpitala;


BROOKHEAVEN HOSPITAL

- weź mapę szpitala w korytarzu Hospital Map i wejdź do Reception Office, przejdź przez drzwi do Document Room i weź "Purple Bull" Key;
- udaj się na klatkę schodową i wejdź na 2 piętro 2F;
- wejdź do Women's Locker Room i weź Bent Needle oraz Shotgun;
-
wejdź do
Men's Locker Room i weź Examination Room Key z fartucha;
- wejdź do skrzydła pacjentów, do Examination Room i weź kod napisany na maszynie;
- udaj się do M2 i weź "Lapis Eye" Key;
- udaj się schodami na 3 piętro 3F;
- udaj się do skrzydła pacjentów; wpisz kod: Easy i Normal - 7335, Hard i Extra Hard - 1328;
- udaj się do S3 i zostaw tam Marię; weź klucz Roof Key;
- udaj się na dach RF i przejdź przez drzwi; skieruj się do Elevator Control Room; Piramidogłowy cię strąci na dół;
- udaj się do 2 izolatki i przeczytaj numer na ścianie;
- udaj się do skrzydła pacjentów do pokoju S14 i otwórz szkatułkę na łóżku; użyj kluczy "Lapis Eye" Key oraz "Purple Bull" Key; wpisz kod ze ściany w izolatkach i kod z maszyny do pisania; weź Piece of Hair;
- wejdź do Shower Room; połącz Piece of Hair oraz Bent Needle i zdobądź Elevator Key;
- zjedź na dół windą na 1 piętro 1F;
- udaj się do pokoju C2 i spotkaj się z Laurą, która zaprowadzi cię do Examining Room 2 na walkę z bossem;


NIGHTMARE BROOKHEAVEN HOSPITAL

- wejdź ponownie do szpitala i wjedź windą na 2 piętro 2F;
- udaj się do pokoju M6 i weź Dry Cell Battery oraz Basement Storeroom Key;
- wjedź windą na 3 piętro 3F i przejdź do głównej części szpitala;
- zejdź schodami do piwnicy i użyj klucza; przesuń szafkę; znajdziesz Marię; zejdź po drabinie i weź Copper Ring; wracaj z powrotem na 3 piętro 3F;
- zjedź windą na 2 piętro 2F i wejdź do Day Room, gdzie przy pomocy Marii z lodówki wyjmij Lead Ring;
- udaj się na 3 piętro 3F;
-
jeżeli chcesz uzyskać nagrodę za quiz udaj się do Storeroom i wpisz na skrzynce: Q1 - 3, Q2 - 1, Q3 - 3;
- podjedź do drzwi przy windzie prowadzących na klatkę schodową i użyj znalezionych pierścionków;
- zejdź korytarzem na dół i uciekaj przed piramidogłowym chroniąc Marię aż do windy;
- po wyjściu z windy będziesz na 1 piętrze 1F, udaj się do Director's Room i weź Hospital Lobby Key;
- wyjdź ze szpitala;


DARK SOUTH VALE

- skieruj się na Saul Street i przejdź przez tunel;
- udaj się na Lindsey Street i weź Wrench przed drugim domem za Gonzale's Mexican Restaurant;
- udaj się na Katz Street i skieruj się na zachód; przejdź przez drzwi;
- skieruj się do Nathan Avenue i wejdź do Rosewater Park; znajdź statuę i wykop skrzynkę; użyj Wrench; weź Old Bronze Key;
- udaj się na zachód Nathan Avenue do Silent Hill Historical Society;


SILENT HILL HISTORICAL SOCIETY

- udaj się do drugiego pomieszczenia i przejdź przez dziurę w ścianie; zejdź korytarzem na dół;
- przejdź przez następne drzwi i skieruj się w lewo, a następnie skręć w prawo i przejdź przez drzwi;
- zeskocz na dół; w studni znajdź inną ścianę i ją rozbij; przejdź przez drzwi;
- przejdź przez drzwi i skieruj się do pierwszych drzwi po prawej;
- weź Spiral-Writing Key i twoja latarka padnie; zmień baterię; podejdź do drzwi i zbadaj klawiaturę; znajdź kombinację z podświetlanych klawiszy (3 cyfrowa);
- wyjdź przez drzwi i podejdź do bramy w podłodze; użyj klucza i skocz na dół;


TOLUCA PRISON

- weź Tablet of "Gluttonous Pig" i wyjdź na korytarz;
- w korytarzu ze stołu weź mapę Map of the Prison i wejdź do prysznicy; weź Tablet of "The Seductress";
- wejdź do korytarza z celami na południu i z drugiej celi weź Wax Doll;
- udaj się do północnego korytarza z celami i z siódmej celi weź Tablet of "The Oppressor";
- wyjdź na dziedziniec Countyard i użyj znalezionych tabliczek na szubienicy; wróć do drzwi i zabierz z nich Horseshoe;
- wróć północnym korytarzem z celami do poprzedniego korytarza, a następnie przez pokój odwiedzin Visiting Room przejdź do następnego korytarza;
- wejdź do drugiego Visiting Room i weź zapalniczkę Lighter;
- wejdź do Warden's Office i weź Hunting Rifle;
- przejdź przez kratę na korytarzu i podejdź do włazu w podłodze; połącz Wax Doll, Lighter i Horseshoe; otwórz klapę i skocz na dół;
- przejdź przez kostnicę i skocz do następnej dziury; otwórz drzwi i wskocz do następnej dziury;
- wejdź do dużej windy i zjedź na dół;
- przejdź przez drzwi na korytarz;


LABYRINTH

- jeżeli chcesz "nożyk" Piramidogłowego Great Knife, to skieruj się do północnego korytarza i zejdź po drabinie;
- udaj się do południowego korytarza, w którym na środku będzie drabina; zejdź na dół i skieruj się do następnej drabiny;
- w pomieszczeniu na górze ustaw głowę tak, aby drzwi w następnym pomieszczeniu na wprost wejścia były otwarte; przejdź przez nie i spotkaj się z Marią;
- wróć z powrotem i ze skrzynki w ścianie weź Wire Cutter; wróć z powrotem do tamtego korytarza;
- udaj się do drzwi zagrodzonych drutem; przetnij go i zejdź po drabinie;
- idź korytarzem i skręć w pierwszą w prawo; wejdź po drabinie;
- w korytarzu skręć w prawo i zejdź po kolejnej drabinie;
- idź korytarzem do następnej drabiny i wejdź do góry;
- w korytarzu skręć w prawo, miń kratowaną ścianę i udaj się za nią do następnej drabiny; zejdź na dół;
- skręć w pierwszą w lewo i wejdź po drabinie;
- przejdź korytarz i ponownie zejdź po drabinie;
- w korytarzu skręć w pierwszą w lewo i wejdź po drabinie;
- po przejściu przez drzwi czeka cię walka z kolejnym bossem;
- wyjdź z pokoju i udaj się do ostatnich drzwi w tym korytarzu; przejdź do następnego korytarza;
- rozwiąż zagadkę wisielców; Easy - Kidnapper, Normal - Arsonist, Hard - Counterfeiter, Extra Hard - Thief; weź klucz Key of the Persecuted;
- udaj się do kraty i użyj klucza; zejdź po drabinie na dół;
- idź korytarzem prosto do drzwi; spotkasz Marię;
- wróć z powrotem na korytarz i skręć w pierwszą w lewo; wejdź na górę;
- idź korytarzem do cmentarza i wskocz w grób James'a;
- idź korytarzem prosto na walkę z kolejnym bossem - Eddiem;
- wyjdź z pomieszczenia przez duże drzwi na pomost; udaj się do łódki i płyń w kierunku światła;


LAKEVIEW HOTEL

- wejdź na dziedziniec przed hotelem i skieruj się w lewo do fontanny; weź pozytywkę "Little Mermaid" Musicbox;
- wejdź do hotelu; w korytarzu weź mapę Hotel Map (for Guests);
- zejdź do piwnicy B1F i weź z windy Thinner; wróć na 1 piętro 1F;
- wejdź do Lake Shore Restaurant i weź klucz "Fish" Key;
- udaj się na 2 piętro 2F do Cloakroom; użyj klucza i weź klucz do pokoju Key to Hotel Room 204;
- udaj się do zachodniego skrzydła hotelu, do pokoju 204; weź Employee Elevator Key; przejdź przez dziurę w ścianie do pokoju 202; użyj na zdjęciu na łóżku Thinner i otwórz walizkę na podłodze; weź "Cinderella" Musicbox;
- udaj się do pokoju za windą na 2 piętrze 2F w wschodnim skrzydle hotelu; będzie tam winda dla pracowników; zostaw wszystkie rzeczy na półce i zjedź na dół, na 1 piętro 1F;
- weź mapę hotelu Hotel Map (for Employees);
- udaj się do Pantry i weź "Snow White" Musicbox;
- udaj się do biura Office i weź z sejfu kasetę Videotape oraz otwieracz do puszek Can Opener;
- zejdź schodami na dół;
- udaj się do Boiler Room i weź Bar Key;
- udaj się do kuchni Kitchen i otwórz puszkę przy zlewie używając Can Opener; weź Light Bulb; przejdź przez drugie drzwi do Venus Tears Bar i użyj żarówki w lampce stojącej na blacie na wprost drzwi; wyjdź na korytarz;
- wróć do windy dla pracowników Employee Elevator Room na 2 piętrze 2F i weź swoje rzeczy;
- udaj się do Lobby i ułóż pozytywki na zegarze; Easy - kolejność jest nieważna; Normal - "Snow White" na środku, "Cinderella" po lewej, "Little Mermaid" po prawej; Hard i Extra Hard - "Little Mermaid" na środku, "Cinderella" po lewej, "Snow White" po prawej; weź klucz Hotel Stairway Key;
- weź z recepcji Reception Key to Room 312;
- idź na 3 piętro 3F do pokoju 312; obejrzyj kasetę Videotape i wyjdź z pokoju;


NIGHTMARE HOTEL

- jeżeli robisz zakończenie Dog, wejdź do pokoju Observation Room;
- zejdź na 2 piętro 2F i udaj się do zachodniego skrzydła hotelu; wejdź do pokoju 202;
- idź korytarzem i wejdź do windy; zjedź na dół;
- udaj się do Venus Tears Bar i dalej do kuchni Kitchen;
- wyjdź na korytarz i idź do klatki schodowej; po spotkaniu z Angelą, wyjdź przez drzwi, którymi wszedłeś; wejdź schodami na górę na 1 piętro 1F;
- udaj się korytarzem obok Managment Office i wyjdź przez drzwi na zewnątrz hotelu;
- przebiegnij korytarz do następnych drzwi; przejdź przez nie;
- za następnymi drzwiami czeka na ciebie 2 piramidogłowych; po zakończonej walce (nie możesz ich zabić; oni popełniają samobójstwo) weź od nich Rust-colored Egg oraz Scarlet Colored Egg;
- podejdź do drzwi i włóż jajka jak chcesz; przejdź na korytarz;
- wyjdź z hotelu;
- wejdź schodami do góry na walkę z ostatnim bossem;



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz