sobota, 19 grudnia 2009

SILENT HILL 3 cz. 3 - Portland - Hilltop Center

CONSTRUCTION SITE

Znajdź podwójne drzwi i przejdź przez nie do budynku. Idź korytarzem, aż dojdziesz do białych drzwi. Przejdź przez nie. Znajdziesz się na klatce schodowej. Wejdź po schodach na 5 piętro 5F i przejdź przez drzwi. Drzwi na pozostałych piętrach są zamknięte. Przejdź korytarzem do szerokiej części pomieszczenia. Zaraz za rogiem znajdziesz ścianę z innym odcieniem tynku. Uderz w ścianę metalową rurką lub innym przedmiotem. Ściana runie, a na ziemi znajdziesz tłumik Silencer. Tłumik może być montowany do broni ręcznej Handgun lub maszynowej Submachine Gun. Powoduje, że wrogowie nie wiedzą dokładnie gdzie jesteś, ale zmniejsza siłę broni.

W pomieszczeniu pozbieraj potrzebne przedmioty i podejdź do materaca. Heather spyta się czy ma go zrzucić na dół. Odpowiedź tak. Gdy to zrobi skocz w dziurę.

Z następnego pomieszczenia nie ma innego wyjścia jak tylko przez dziurę w ścianie prowadzącą na rusztowania. Wyjdź przez nią. Na dworzu czekają dwa latające potwory. Po wyjściu skręć w lewo (lewa strona Heather) i idź rusztowaniem za róg budynku. Idź dalej aż dojdziesz do okna sąsiedniego budynku, przez które będziesz mógł wejść do środka.


HILLTOP CENTER

Znajdziesz się w biurze. Tego budynku mapy na razie nie posiadasz. Wyjdź przez drzwi na korytarz. Idź na drugi koniec korytarza i przejdź przez drzwi przy pudłach. Zwiedź pomieszczenie i obejrzyj manekiny. Przejdź do następnego rzędu regałów. Gdy tam będziesz usłyszysz dziwny odgłos. Gdy wrócisz do pierwszego rzędu korytarzy zobaczysz, że manekinowi odpadła głowa. Wyjdź z pomieszczenia na korytarz.

Miń zakręt w lewo i wejdź w pierwsze drzwi po prawej. Znajdziesz się w następnym korytarzu. Za lewym zakrętem czekają na ciebie psy Double Head. Idź dalej prosto i przejdź przez drzwi Monica's Dance Studio. Znajdziesz się w następnym korytarzu. Drzwi na lewo prowadzą do sali ćwiczeń, gdzie nie ma nic poza psami Double Head i grubasem Insane Cancer. Idź więc do drzwi na wprost. W pomieszczeniu na stole będzie mapa Office Building Map. Na ścianie jest save. Podejdź do biurka. Jest tam niedomknięta szuflada, jednak Heather nie może jej na razie otworzyć. Na poziomie Easy szuflada jest otwarta. Wyjdź z pomieszczenia na korytarz.

Spójrz na mapę i udaj się do ostatnich drzwi w korytarzu na południu, będą tam Health Drinki w szafce. Wróć teraz z powrotem do głównego holu budynku (z windami), znajdź drzwi z napisem EXIT i wyjdź na klatkę schodową. Idź na górę na 5 piętro 5F. Przejdź przez drzwi.

Znajdź na mapie KMN Auto Parts i idź do drzwi prowadzących do tego skrzydła budynku. W korytarzu będą Numb Body 3 sztuki. Drzwi na prawo z czerwoną lampką kryją tylko grubasa Insane Cancer. Skieruj się więc na północ i wejdź w pierwsze drzwi po lewej. Na biurku będzie Health Drink, a na półce będzie lewarek Jack. Wyjdź na korytarz i otwórz drzwi na przeciwko.

Skieruj się teraz do Gallery of Fine Arts. Przejdź przez podwójne drzwi i obejrzyj obrazy na ścianach. Zauważysz, że brakuje dużego obrazu "Flame Purifies All". Wyjdź przez drzwi obok biura. Idź korytarze do końca, gdzie na pudłach znajdziesz śrubokręt Screwdriver, który jest potrzebny na poziomach NORMAL i HARD. Zawróć i idź korytarzem na południe. Wejdź w drzwi po prawej. Z pomieszczenia weź katanę Katana wiszącą na ścianie. Wyjdź z pomieszczenia i wracaj przez galerię z powrotem do głównego korytarza (z windami). Wyjdź na klatkę schodową i wróć na 3 piętro 3F.

Skieruj się do Monica's Dance Studio do pomieszczenia, gdzie było biurko z uchyloną szufladą. Użyj na niej śrubokręta. Z szuflady wyjmiesz linę Rope. Wyjdź z pokoju i wróć do głównego korytarza. Znajdź windę z niedomkniętymi drzwiami. Użyj na niej lewarka Jack, a następnie liny Rope. Każ Heather zejść po linie na dół.

Znajdziesz się na 2 piętrze 2F. W północnej części mapy jest pomieszczenie, w którym znajdziesz save. Skieruj się do Mental Clinic. Znajdziesz tam pomieszczenie z wanną. Przejdź do następnego pomieszczenia z wanną. Podejdź do wanny i zbadaj ją. Heather pokręci kurkami. Z wanny popłynie krew, która zmieni rzeczywistość.


HILLTOP CENTER - OTHERWORLD

Obejdź wannę i wyjdź przez pomarańczowe drzwi. Wyjdź z następnego pomieszczenia przez kolejne drzwi. Znajdziesz się w korytarzu, gdzie będzie pełzający potwór z kanałów Slurper. Udaj się na północ od drzwi z których wyszedłeś i przejdź przez drzwi. W pomieszczeniu będzie stół, na którym będzie leżała dziwna notatka oraz zdjęcie Heather. Na ścianie tego pomieszczenia jest save.

Udaj się teraz do Examination Room obok tego pomieszczenia. W środku spotkasz Vincenta. Po rozmowie z nim, Heather wyjdzie przez następne drzwi. Zbadaj półki w pomieszczeniu i weź Oxydol. Zabierz także apteczkę i Health Drinki. Przeczytaj notatkę na biurku. Z pomieszczenia wyjdź przez zachodnie drzwi. Udaj się do głównego korytarza (z windami). Po drodze napotkasz psy Double Head. Wejdź do windy i udaj się na 1 piętro 1F.

Na pierwszym piętrze 1F, kierując się do wyjścia z budynku, zauważysz, że drogę blokuje wielki potwór. Nie jest on groźny, nic nie robi. Nie można go także zabić. Przed nim leży część książki dla dzieci, przeczytaj ją. Udaj się do Last Drop Cafe, gdzie spotkasz grubasa Insane Cancer. Na ladzie leżą naboje, a w lodówce Pork Liver. Wracaj do głównego korytarza, do windy i udaj się na 5 piętro 5F (klawisz od 3 piętra nie działa, a na 4 zastaniesz pozamykane drzwi).

Na 5 piętrze 5F udaj się zachodnich drzwi. Za rogiem będzie dwa pełzające potwory Slurpers. Wejdź do pokoju na południowym zachodzie. Znajdziesz tam zapałki Matchbook na stole przy popielniczce z dymiącym się papierosem oraz naboje do Shotguna. Wyjdź z pomieszczenia na korytarz, gdzie będą kolejne dwa pełzające potwory Slurpers. Idź korytarzem aż zobaczysz szybę a za nią wózek inwalidzki. Przejdź przez drzwi obok, nad którymi świeci się niebieska lampka.

Wejdź do galerii przez drzwi przed tobą. W pomieszczeniu jest save. W galerii pojawił się obraz, którego wcześniej nie było. Pod obrazem stoi wiadro. Podejdź do niego i użyj naraz Oxydol, Matchbook i Pork Liver. W ten sposób Heather podpali obraz, za którym kryją się drzwi. Przejdź przez nie.

Zejdź schodami na 4 piętro 4F. Na podłodze znajdziesz dalszą część opowiadania. Przeczytaj ją i przejdź przez drzwi. Idź korytarzem na południe, gdzie spotkasz pełzające potwory Slurpers. Otwórz drzwi wiodące do głównego korytarza, ale na razie przez nie nie przechodź. Idź dalej tym korytarzem do pokoju na południowym wschodzie. W pomieszczeniu znajdziesz apteczkę oraz naboje na łóżku. Pod łóżkiem czai się jednak Slurper. Wyjdź z pomieszczenia i udaj się na zachód, do następnego korytarza.

Odblokuj drzwi z niebieską lampką nad nimi, ale nie przechodź przez nie, tylko idź dalej korytarzem na zachód i wejdź do pomieszczenia na końcu korytarza. W pomieszczeniu na biurku będą leżeć srebrne monety. Weź jedną Silver Coin i podejdź do automatu z napojami w rogu pomieszczenia. Użyj monety. Heather weźmie pustą puszkę, która wyleci z automatu. Otworzy ją i wytrząśnie z niej klucz Life Insurance Key. Udaj się teraz do głównego korytarza (z windami) i zjedź windą na 1 piętro 1F.

Na 1 piętrze 1F udaj się do południowo-zachodniej części budynku i przejdź przez drzwi. W korytarzu za drzwiami spotkasz 2 pełzających Slurpers jedzących mięso, wejdź do drzwi za nimi. W pomieszczeniu na stole znajdziesz zakończenie opowiadania, a Heather powie: "Tu fui, ego eris". Wyjdź z pomieszczenia i udaj się z powrotem do głównego korytarza (z windami). Potwór blokujący wyjście z budynku zniknął. Wyjdź z budynku.

Po wyjściu z budynku znajdziesz się na ulicy w "normalnym" świecie. Udaj się w lewo Heather i idź prosto aż do małej uliczki skręcającej w lewo. Wejdź w nią i idź dalej. Dojdziesz do drzwi, do których prowadzą krótkie schody. Wreszcie Heather dotarła do domu.


DAISY VILLA APARTMENTS

Wejdź do budynku i idź korytarzem. Heather wejdzie jedynie w drzwi prowadzące do jej mieszkania. Gdy dojdziesz do głównego holu budynku, przy windzie będzie save.

Jeżeli na tej samej karcie masz zapisy save'ów z Silent Hill 2, to odwiedź skrzynki pocztowe. Zbadaj je. Heather stwierdzi, że są puste, a następnie, że nie otrzymała listu od zmarłej żony...

Idź dalej i wejdź do mieszkania. W środku Heather zobaczy, że jej ojciec nieżyje i wybiegnie na balkon a następnie schodami na górę. Na górze po rozmowie z Claudią, czeka cię walka z bossem Missionary.

Po wygranej walce Heather zbiegnie z powrotem do mieszkania. Będzie tam na nią czekał Douglas. Po rozmowie z nim, on wyjdzie. Po jego wyjściu udaj się do pokoju Heather i z jej szuflady weź paralizator elektryczny Stun Gun oraz baterie do niego Stun Gun Batteries. Wyjdź z mieszkania. Przy windzie na ścianie jest save. A następnie wyjdź z budynku. Przed budynkiem czeka na ciebie Douglas. W czasie kolejnej z nim rozmowy, Douglas da ci mapę Silent Hill oraz książkę, którą trzymał jej ojciec. Po czym wsiądą do samochodu i ruszą w drogę do Silent Hill.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz