poniedziałek, 28 grudnia 2009

SILENT HILL Origins cz. 4 - Silent Hill, Riverside Motel, Nowhere

SILENT HILL

Po wyjściu z teatru udaj się do Public Record, gdzie znajdziesz Filing Cabinet, amunicję, maszynę do pisania Typewriter oraz dwie notatki Closed Case oraz Altered Police Report. Wyjdź ponownie na Koontz Street i udaj się na zachód. Na rogu z Canyon Street obok Taco Skack znajdziesz młotek Hammer, obok radiowozu na końcu urwanej ulicy. Udaj się teraz na koniec Simmons Street, gdzie znajdziesz Shovel. Na rogu z Koontz Street przy Sun Cafe na stoliku znajdziesz Health Drink oraz obok w rogu amunicję. Na końcu Wilson Street znajdziesz Energy Drink i amunicję. Teraz wejdź do Andy's Book na rogu Koontz Street i Wilson Street. Znajdziesz tam notatkę oraz Bookstore Key, Assault Rifle oraz amunicję. Aby otrzymać klucz podejdź do kasy i wpisz 2130.

Wyjdź przez drugie drzwi na ulicę. Znajdziesz się ponownie na Koontz Street. W małej uliczce obok księgarni (za schodami prowadzącymi do bossa w Silent Hill 1) będzie Health Drink i Tire Iron. Udaj się teraz na skwerek na Crichton Street, ten na którym byłeś na początku gry, i obok pudeł na ławce będą naboje. Idź teraz prosto Crichton Street na południe do General Store na jej końcu.

W General Store znajdziesz ampułkę, amunicję, Health Drink, skrzynkę na narzędzia Toolbox, śrubokręt Screwdriver, Broken Pole, Till Receipt oraz save. Wyjdź przez tylne drzwi.

Znajdziesz się teraz na Midway Avenue. Na wprost wyjścia po drugiej stronie będzie Energy Drink. Ponieważ Crichton Street jest urwana na południe, skręć w najbliższą malutką uliczkę w prawo. Obok śmietnika będzie Health Drink. Przejdź przez Cielo Avenue na drugą stronę, i kierując się wzdłuż sklepu Allen Storage na zachód znajdź małą uliczkę. Będzie tam naboje i Health Drink.

Gdy dojdziesz do Toluca Avenue skieruj się na wschód i biegnij do końca wzdłuż Allen Storage, a następnie skręć w lewo. Znajdziesz tam naboje. Na Scrap Yard znadziesz młotek Hammer, naboje, Energy Drink i szpadel Shovel. Udaj się na południe Riverside Drive, przy samym Blue Catfish Diner jest wąskie przejście prowadzące do małego korytarzyka, w którym znajdziesz Crate, amunicję. Na rogu Riverside Drive z Toluca Avenue, po przeciwnej stronie niż Blue Catfish Diner, będzie Energy Drink, Health Drink oraz naboje. Teraz możesz iść do motelu Riverside Motel.


RIVERSIDE MOTEL

Po przejściu przez bramę, na ścianie będzie save. Podejdź do drzwi i użyj klucza. Travis będzie miał kolejne deja vous. Po wejściu do recepcji na ladzie znajdziesz notatkę dotyczącą matki Travis'a. Na ścianie będzie mapa Motel Map. Wejdź za ladę i weź klucz do pokoju 306 Room 306 Key. Na biurku będzie kalendarz z rybką. Na razie nie masz do niego szyfru, więc go zostaw.

Wyjdź na dziedziniec motelu i udaj się przez jedyną otwartą bramę na wprost wejścia głównego do motelu. W pokoju 302 jest Light Stand. W pokoju 209 znajdziesz amunicję. Tuż za tym pokojem jest Crate. Wyjdź ponownie do dziedzińca przy recepcji i wejdź schodami na 2 piętro 2F.
Teraz do 312, gdzie znajdziesz amunicję do shotguna. Udaj się do pokoju 316, gdzie znajdziesz kolejny Light Stand. Teraz udaj się dalej korytarzem do kolejnych schodów prowadzących na dół i udaj się do pokoju 308. Zobaczysz tam nowego potwora Twobacks. W pokoju znajdziesz w łazience amunicję. Teraz udaj się do pokoju 306, gdzie będzie lustro. Przejdź do alternatywnego motelu.

Teraz w tym pokoju na ścianie znajdziesz notatkę To My Beloved Wife. Udaj się do pokoju 309, w kiblu znajdziesz Health Drink oraz w pokoju Spear. Udaj się teraz do przejścia do dziedzińca przy recepcji. Będą tam dwa potwory. Wbiegnij w drzwi (bramę w normalnym świecie) do dziedzińca na wprost wejścia do motelu.

W pokoju 301 będzie w łazience na kiblu apteczka, strzeżona przez ziejącego. W pokoju 209 w kiblu będzie Spear. Udaj się do pokoju 503. Będzie tam lustro i użyj go, aby przejść do normalnego motelu. Teraz pokój ten będzie pełny zdjęć. Na biurku będzie notatka dotycząca rytułału. Wyjdź z pomieszczenia i udaj się do Maintainance. Przed wejściem do niego znajdziesz Shovel. W Maintaince znajdziesz skrzynkę na narzędzia Toolbox, Health Drink, amunicję, notatkę Janitor Note oraz Vice Grip. Wejdź do korytarzyka i obejrzyj przed judasze pokoje (data 12 dnia miesiąca). Na końcu korytarzyka znajdziesz Manager's Office Key. Wracaj teraz z powrotem do Maintaince, a następnie na dziedziniec przy pokojach 500. Ponieważ nie możesz wrócić przez dziedziniec przy pokojach 200-300, musisz obiec dookoła Staff Accomidation i dopiero wybiec na dziedziniec przy pokoju 306 i do Reception. Po drodze jednak czekają cię potwory.

W Reception znajdziesz Filing Cabinet, naboje i notatkę. Wyjdź przez tylne drzwi. Udaj się do pokoju 108, a znajdziesz tam Crate, amunicję oraz Redeemer. W pokoju 106 będziesz miał kolejnego dwugłowego Twobacks oraz nóż Kitchen Knife oraz amunicję. Idź w stronę kuchni Kitchen. Mijając Laundro Mat usłyszysz dziwny głos. Zignoruj go i idź do kuchni na walkę z kolejnym bossem - The Butcher.

Po wygranej walce zbierz Meat Gaff i przejdź do pokoju o nazwie Dinner. Znajdziesz tam save. Wyjdź do głównego dziedzińca i udaj się do Game Room. Zbierz tam pięć Pool Cues, Token i Travis będzie miał znowu audiowizję. Wyjdź na główny dziedziniec i udaj się do 201. Będzie tam ziejący potwór. W pokoju 102 będzie Light Stand oraz amunicja. Udaj się do Laundro Mat, gdzie znajdziesz poza Health Drink zagadkę pralkową. Do pralki masz wrzucić Token , teraz możesz ją ustawić:

ustaw na kółko z kropką po środku - Low Spin - godzina 8
ustaw na kubek z wodą i dwoma kropkami - 60 Wash - godzina 4
ustaw na kwadrat z zaznaczeniami - Drain - godzina 10
ustaw na kwadrat ze strzałką i kropką - Pre-rinse - godzina 1

Otrzymasz w ten sposób Cleopatra Key. Udaj się na górę do pokoju Cleopatra Room. Po drodze mijasz pokój 111, w którym nic nie ma. Na stole znajdziesz amunicję, na półce Portable TV. Na łóżku znajdziesz kolejne zdjęcie. Udaj się do łazienki, do wanny i zeskocz na dół. Znajdziesz się w Rose Suite. W głównym pokoju będzie amunicja, telegram i maszynę do pisania typewriter. Gdy pójdziesz do drzwi prowadzących do dziedzińca, okaże się, że Kaufmann zamknął za sobą drzwi. A więc musisz wrócić do łazienki i użyć lustra, aby przejść ponownie do alternatywnego motelu.

Po wyjściu z łazienki natkniesz się na Twoback w pokoju. Na ścianie w pokoju znajdziesz kolejne zdjęcie oraz na parapecie Meat Hook. Wyjdź z pokoju na dziedziniec i udaj się do basenu, aby wziąć klejnot Jeweled Heart. W pokoju 102 znajdziesz młotek Hammer. Przed pokojem 104 jest amunicja. Udaj się teraz do Dinner i weź Ornamental Dagger. Pokój 112 jest pusty. Udaj się do pokoju Nero. Na drzwiach jest dziwna szpara. Użyj Ornamental Dagger i wejdź do środka. Znajdziesz ta tam kolejne zdjęcie oraz amunicję i Meat Cleaver. W łazience będzie kolejna dziura, do której musisz oczywiście wskoczyć.

Znajdziesz się w pokoju King Suite. Znajdziesz tam apteczkę. Idź do następnej dziury i w nią wskocz. Znajdziesz się w korytarzu między pokojami - możesz do nich pozaglądać przez judasze. W korytarzu znajdziesz kolejne zdjęcie oraz dzidę Spear. Wyjdź z korytarza do Maintainance. Znajdziesz tam list do ducha To a Ghost. Wyjdź na dziedziniec i udaj się do pokoju 503 i użyj lustra, aby przejść do normalnego motelu.

Wyjdź na dziedziniec i udaj się ponownie do Maintaince, gdzie wcześniej Travis zaznaczył imadło. Podejdź do niego i zmiażdż znalezione serce Jeweled Heart. Otrzymasz Wedding Ring. Zbadaj pierścionek - znajdziesz na nim miesiąc - June, czyli czerwiec. Wyjdź i udaj się prosto do recepcji Reception, do ustawianego kalendarza Rotary Calendar.

Dzień to data zobaczona przez judasze, 12
Miesiąc to miesiąc z pierścionka, 06
Rok to notatki z sanatorium, 1961

Należy tutaj pamiętać, że data jest zapisana w systemie amerykańskim, czyli miesiąc/dzień/rok.

Po ustawieniu daty na kalendarzu, wrzuć do niego pierścionek zaręczynowy Wedding Ring. Wtedy na ścianie znajdziesz klucz do pokoju 500 Room 500 Key. Do pokoju 500 możesz wejść jedynie w alternatywnej rzeczywistości. Udaj się więc ponownie do pokoju 503 i użyj lustra do przejścia do alternatywnego motelu.

Przed drzwiami do pokoju 500, Travis będzie miał kolejny flashback. W pokoju 500 czeka na ciebie save, a następnie kolejny boss - The Memory of Richard Grady. Po wygranej walce na podłodze będzie Truth Piece. Następnie po monologu Travis ponownie spotka Alessę, która nic mu nadal nie powie. Travis ponownie straci przytomność.


NOWHERE

Travis obudzi się w miejscu, do którego mapy nie posiada i nie znajdzie. Od razu znajdziesz tam apteczkę i amunicję. Pozwiedzaj wszystko i pozbieraj co się da. W końcu trafisz do miejsca, gdzie na podłodze będzie duże świecące znane ci kółko, a w nim ostatni trójkąt Present Piece.

Teraz musisz poskładać odpowiednio wszystkie części. Finalnie musi ci wyjść taki duży trójkąt, którego każdy bok ma takie same znaczki. Jeżeli nie ruszałeś części, to rozwiązanie jest następujące:

użyj 3 trójkąta, naciśnij kwadrat 2 razy, naciśnij R1; użyj 1 trójkąta, naciśnij kwadrat dwa razy, naciśnij R1; użyj 2 trójkąta, naciśnij kwadrat 2 razy, naciśnij R1; użyj 4 trójkąta, naciśnij raz kwadrat.

Gdy już wreszcie złożysz piramidę, do Travis' a przyjdzie Alessa, która będzie cię teraz prowadzić. Przejdź przez drzwi to szpitalnego korytarza. Na końcu będą kolejne drzwi. Znajdziesz się na klatce schodowej. Wejdź na piętro i przejdź przez drzwi. Znajdziesz się w znanym ci korytarzu szpitalnym Alchemilla Hospital na 1 piętrze 1F.

Wszystkie drzwi do pomieszczeń będą zamknięte. Na ścianie przy korytarzu prowadzącym do wyjścia ze szpitala bedzie save. Wyjdź ze szpitala. Po wyjściu z niego Travis spotka Dahlie Gillespie. Po rozmowie z nią Travis będzie świadkiem ciekawego wydarzenia, które spowoduję zmianę świata do alternatywnego.

Udaj się najpierw do tyłu korytarza, gdzie znajdziesz szpadel Shovel i ampułkę. Teraz zawracaj i idź przed siebie. Znajdziesz Child's Map przyczepioną do ściany. Gdy dojdziesz do rozwidlenia możesz skręcić w lewo i biec do samego końca korytarza - będą tam dwie apteczki i naboje. Zawracaj i biegnij cały czas prosto (Koontz Street). Na końcu korytarza będzie amunicja. Skręć teraz w lewo, w Simons Street. Idąc do końca Sagan Street znajdziesz Broken Pole. Na Simons Street po prawej znajdziesz wbitą w drzewo dzidę Spear oraz naboje. Tuż przed zakrętem do sklepu z antykami znajdziesz Health Drink i łyżkę do opon Tire Iron, na parapecie po lewej stronie Travis'a. Wejdź do sklepu z antykami Antique Shop.

W sklepie z antykami zejdź schodami na dół i przejdź przez drzwi. W pierwszym pomieszczeniu znajdziesz kolejną notatkę Flauros Device. W ścianie będzie dziura, trochę mniejsza niż ta, do której wchodził Harry Manson... Przejdź na czworakach przez korytarz i wejdź do następnego pomieszczenia. Znajdziesz tam trudny do niezauważenia save. Przejdź do następnego pomieszczenia, na ostatnią walkę z ostatnim bossem - Alessa's Dream.

Jeżeli grasz po raz pierwszy, to cały ten koszmar się dobrze skończy. Travis wróci do swojej ciężarówki i wyjedzie z miasta. To zakończenie uzyskuje się zawsze, grając pierwszy raz.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz