James znajdzie się w więziennej stołówce. Będzie tam także Eddie. Po krótkiej z nim rozmowie przeszukaj stołówkę; poza nabojami znajdziesz tam także Health Drink i Tablet of "Gluttonous Pig". Na jednym z filarów znajdziesz save.
Wyjdz z pomieszczenia na korytarz i udaj się w lewo. Idąc nim na drugim biurku będzie leżała mapa więzienia Map of the Prison. Udaj się teraz do pomieszczenia z małymi pomieszczeniami po środku, przypominającymi prysznice. W ostatnim prysznicu w korytarzu po lewej będzie Tablet of "The Seductress". Udaj się teraz do pierwszego korytarza (przy stołówce) z celami więziennymi.
W korytarzu z celami. Wszystkie cele są zamknięte, poza tymi, których drzwi stoją otworem. W 5-tej celi znajdziesz naboje. W przedostatniej celi będzie dużo książek, a na łóżku będzie leżała woskowa lalka Wax Doll. Zabierz ją. Wyjdź przez drzwi na końcu korytarza.
Znajdziesz się w kolejnym długim korytarzu. Idź do następnego korytarza z celami na drugim końcu więzienia. Tutaj wszystkie cele są zamknięte, ale jednak niektóre z nich się otwierają. Wejdź do pierwszej celi, znajdziesz tam wiele interesujących rysunków. Teraz wejdź do 7 celi. Na łóżku będzie Tablet of "The Oppressor". Wróć teraz ponownie na korytarz.
Udaj się na dziedziniec, do którego wejście prowadzi przez podwójne drzwi na środku korytarza. Idź na środek dziedzińca. Znajdziesz tam szubienicę. Użyj na niej znalezionych tabliczek. Usłyszysz tętent koni oraz odgłos zabijania. Wracaj teraz do wyjścia. Na drzwiach będzie wisiała podkowa Horseshoe. Zabierz ją i wracaj do korytarza, gdzie jest stołówka.
Wejdź do pokoju przesłuchań, 2 drzwi po lewej stronie od drzwi stołówki. Znajdziesz tam apteczka. Zabierz ją i wyjdź na korytarz. Wejdź do pomieszczenia obok i przejdź nim do następnego korytarza.
Wejdź ponownie do pokoju przesłuchań w którym była apteczka. Znajdziesz tam zapalniczkę Lighter.
W męskiej toalecie będzie save. Udaj się do pomieszczenia ostatniego po prawej przed kratą Warden's Office. W pomieszczeniu będzie potwór oraz apteczka, Health Drink, ampułka, a także na biurku artykuł dotyczący jeziora - Legend of the Lake:
Na regale natomiast znajdziesz dziennik - Prison guard's diary:
Przejdź do drugiego pomieszczenia. Znajdziesz tam naboje oraz Hunting Rifle. Wyjdź na korytarz i podejdź do kraty. Otwórz ją i przejdź przez nią.
Na podłodze jest właz. Podejdź do niego. Użyj na raz Wax Doll, Horseshoe i Lighter. James stworzy z tego rączkę do klapy. Otwórz ją i skacz na dół.
Znajdziesz się w korytarzu. Idź do drzwi i je otwórz. Skacz dalej.
Znajdziesz się w kolejnym pomieszczeniu przed otwartymi drzwiami do winy. W każdym rogu windy są naboje i apteczka. Gdy zaczniesz je zbierać, winda ruszy w dół.
Znajdziesz się w pomieszczeniu z drzwiami i z save'em.
LABYRINTH
W korytarzu za drzwami, drzwi na wprost są zadrutowane, więc skręć w korytarza w lewo. Pierwszy w prawo korytarz jest ślepy, więc idź dalej prosto i trzymaj się lewej ściany. Dojdziesz do skrzyżowania w kształcie litery "T". Z obu stron będą drabinki. Prowadzą one do tego samego pomieszczenia, więc nie ma znaczenia, którędy zejdziesz.
Po zejściu na dół znajdziesz się w korytarzu. Od spodu będą chodzić Mandarins, a na górze będzie piramidogłowy Pyramid Head. Znajdź pomieszczenie na środku z drzwiami. Znajdziesz się w pomieszczeniu, gdzie będzie wielki nóż piramidogłowego Great Knife oraz naboje. Wracaj teraz z powrotem na górę.
Udaj się teraz do pierwszego korytarza po lewo. Będzie tam kolejna drabinka. Znajdziesz się w kanałach. Idź do końca korytarza i wejdź do góry drabiną. Znajdziesz się w pomieszczeniu, gdzie na środku będzie rzeźba z głową, a za nią kolejne pomieszczenie. Głowę musisz ustawić tak, aby drzwi na przeciw wejścia w następnym pomieszczeniu były otwarte. Jak już tego dokonasz udaj się tam.
Zejdź po schodach. Znajdziesz się w celi, gdzie będzie Maria. Po rozmowie z nią wracaj na górę. Okaże się, że ktoś w skrzynkę bezpiecznikową włożył obcęgi Wire Cutter. Wracaj teraz do drzwi zadrutowanych, przy pomieszczeniu z save'em.
Podejdź do nich i użyj na nich Wire Cutter. Przejdź dalej i zejdź po drabinie na dół.
Znajdziesz się w kolejnych kanałach. Wejdź na górę po pierwszej napotkanej drabinie w małym korytarzu. Druga drabina prowadzi do pustego pomieszczenia. Przejdź korytarzem do następnej drabiny i zejdź na dół.
Znajdziesz się ponownie w kanałach. Wejdź po pierwszej na potkanej drabinie na górę. Przejdź korytarz i znowu po drabinie na dół. W kanałach idź do końca i wejdź po drabinie.
Kolejny korytarz. Zaraz po wejściu do niego po prawej są naboje. Idź do końca i zejdź po drabinie. Znowu kanały i znowu wejdź po pierwszej drabinie do góry. Znajdziesz się w pomieszczeniu z save'em oraz gazetą na podłodze - Blood-soaked newspaper:
Zapisz grę, bo czeka cię walka z kolejnym bossem - Abstract Daddy.
Po zwycięskiej walce Angela, dobije "tatusia" i wyjdzie z pomieszczenia. Zrób to samo i udaj się do ostatnich drzwi na końcu tego korytarza. Znajdziesz się w kolejnym korytarzu. Znajdują się tam dwa pomieszczenia. W pierwszym są szubienice, a w drugim wisielcy. Zagadka polega na tym, aby uwolnić przez pociągnięcie szubienicy niewinnego. Ciała ustawiają się losowo, jednak rozwiązania zagadki są stałe.
EASY:
Rozwiązanie: Kidnapper
NORMAL:
Rozwiązanie: Arsonist
HARD:
Rozwiązanie: Counterfeiter
EXTRA HARD:
Rozwiązanie: Thief.
W celi z wisielcami znajdziesz klucz Key of The Persecuted. Wyjdź na końcu korytarza przez drzwi i podejdź do kraty. Po prawej jest koło zablokowane kajdankami. Użyj klucza i otwórz bramę. Zejdź po drabinie na dół i idź kanałami cały czas prosto do drzwi ze schodkami. Wejdź do pomieszczenia.
Znajdziesz tam ciało Marii. Wracaj do kanałów i skręć w pierwszy korytarz w lewo, wcześniej zamknięty, i wejdź po drabinie do góry. Znajdziesz się na cmentarzu. Zwiedź go dokładnie, gdyż znajdziesz tam niezły zapas amunicji. Na jednym z nagrobków jest save. Następnie wskocz do swojego grobu - James Sunderland.
Znajdziesz się w długim korytarzu. Idź nim do końca i wejdź przez drzwi do pomieszczenia. Znajdziesz się w chłodni, w której spotkasz Eddiego. Po walce z nim, on ucieknie do następnego pomieszczenia. Zbierz naboje i idź za nim. Tam czeka cię ostateczna walka z Eddim. Po zwycięskiej walce wyjdź na zewnątrz przez duże drzwi na końcu pomieszczenia.
Na beczce z prawej strony w rogu będzie save. Idąc dalej znajdziesz się na pomoście. Dojdź do łodzi i wsiądź w nią. Kieruj się w stronę światła na horyzoncie.
W korytarzu z celami. Wszystkie cele są zamknięte, poza tymi, których drzwi stoją otworem. W 5-tej celi znajdziesz naboje. W przedostatniej celi będzie dużo książek, a na łóżku będzie leżała woskowa lalka Wax Doll. Zabierz ją. Wyjdź przez drzwi na końcu korytarza.
Znajdziesz się w kolejnym długim korytarzu. Idź do następnego korytarza z celami na drugim końcu więzienia. Tutaj wszystkie cele są zamknięte, ale jednak niektóre z nich się otwierają. Wejdź do pierwszej celi, znajdziesz tam wiele interesujących rysunków. Teraz wejdź do 7 celi. Na łóżku będzie Tablet of "The Oppressor". Wróć teraz ponownie na korytarz.
Udaj się na dziedziniec, do którego wejście prowadzi przez podwójne drzwi na środku korytarza. Idź na środek dziedzińca. Znajdziesz tam szubienicę. Użyj na niej znalezionych tabliczek. Usłyszysz tętent koni oraz odgłos zabijania. Wracaj teraz do wyjścia. Na drzwiach będzie wisiała podkowa Horseshoe. Zabierz ją i wracaj do korytarza, gdzie jest stołówka.
Wejdź do pokoju przesłuchań, 2 drzwi po lewej stronie od drzwi stołówki. Znajdziesz tam apteczka. Zabierz ją i wyjdź na korytarz. Wejdź do pomieszczenia obok i przejdź nim do następnego korytarza.
Wejdź ponownie do pokoju przesłuchań w którym była apteczka. Znajdziesz tam zapalniczkę Lighter.
W męskiej toalecie będzie save. Udaj się do pomieszczenia ostatniego po prawej przed kratą Warden's Office. W pomieszczeniu będzie potwór oraz apteczka, Health Drink, ampułka, a także na biurku artykuł dotyczący jeziora - Legend of the Lake:
"Toluca Lake, the town's main
tourist attraction.
This clear, beautiful lake has
another side as well.
It may seem like just a typical
ghost story that you might find
in any number of old towns
across the country.
But in this case, the legend
is true.
On a fog-bound November day in
1918, the Little Baroness, a ship
filled with tourists, failed to return
to port.
A newspaper article from back
then simply says "It most likely
sunk for some reason". Despite
an extensive police search, not
a single fragment of the ship nor
any of the 14 bodies of
passengers or crew has ever
been recovered to this day.
In 1939, an even stranger incident
occurred.
(wyrwano kilka stron)
Many corpses rest at the bottom
of this lake. Their bony hands
reach up towards the boats that
pass overhead. Perhaps they
reach for their comrades."
tourist attraction.
This clear, beautiful lake has
another side as well.
It may seem like just a typical
ghost story that you might find
in any number of old towns
across the country.
But in this case, the legend
is true.
On a fog-bound November day in
1918, the Little Baroness, a ship
filled with tourists, failed to return
to port.
A newspaper article from back
then simply says "It most likely
sunk for some reason". Despite
an extensive police search, not
a single fragment of the ship nor
any of the 14 bodies of
passengers or crew has ever
been recovered to this day.
In 1939, an even stranger incident
occurred.
(wyrwano kilka stron)
Many corpses rest at the bottom
of this lake. Their bony hands
reach up towards the boats that
pass overhead. Perhaps they
reach for their comrades."
Na regale natomiast znajdziesz dziennik - Prison guard's diary:
" Prisoners do not feel remorse.
In fact, they do not feel themselves
to be villains at all. Even the most
uneducated brute will use what
little words he knows to justify
himself.
And such trifling dreams they
have, flourishing even in the
darkness. Prisoners, too, are
no exception.
No matter how foul nor loathsome
one's own life and existence may
be, human nature is abiding."
In fact, they do not feel themselves
to be villains at all. Even the most
uneducated brute will use what
little words he knows to justify
himself.
And such trifling dreams they
have, flourishing even in the
darkness. Prisoners, too, are
no exception.
No matter how foul nor loathsome
one's own life and existence may
be, human nature is abiding."
Przejdź do drugiego pomieszczenia. Znajdziesz tam naboje oraz Hunting Rifle. Wyjdź na korytarz i podejdź do kraty. Otwórz ją i przejdź przez nią.
Na podłodze jest właz. Podejdź do niego. Użyj na raz Wax Doll, Horseshoe i Lighter. James stworzy z tego rączkę do klapy. Otwórz ją i skacz na dół.
Znajdziesz się w korytarzu. Idź do drzwi i je otwórz. Skacz dalej.
Znajdziesz się w kolejnym pomieszczeniu przed otwartymi drzwiami do winy. W każdym rogu windy są naboje i apteczka. Gdy zaczniesz je zbierać, winda ruszy w dół.
Znajdziesz się w pomieszczeniu z drzwiami i z save'em.
LABYRINTH
W korytarzu za drzwami, drzwi na wprost są zadrutowane, więc skręć w korytarza w lewo. Pierwszy w prawo korytarz jest ślepy, więc idź dalej prosto i trzymaj się lewej ściany. Dojdziesz do skrzyżowania w kształcie litery "T". Z obu stron będą drabinki. Prowadzą one do tego samego pomieszczenia, więc nie ma znaczenia, którędy zejdziesz.
Po zejściu na dół znajdziesz się w korytarzu. Od spodu będą chodzić Mandarins, a na górze będzie piramidogłowy Pyramid Head. Znajdź pomieszczenie na środku z drzwiami. Znajdziesz się w pomieszczeniu, gdzie będzie wielki nóż piramidogłowego Great Knife oraz naboje. Wracaj teraz z powrotem na górę.
Udaj się teraz do pierwszego korytarza po lewo. Będzie tam kolejna drabinka. Znajdziesz się w kanałach. Idź do końca korytarza i wejdź do góry drabiną. Znajdziesz się w pomieszczeniu, gdzie na środku będzie rzeźba z głową, a za nią kolejne pomieszczenie. Głowę musisz ustawić tak, aby drzwi na przeciw wejścia w następnym pomieszczeniu były otwarte. Jak już tego dokonasz udaj się tam.
Zejdź po schodach. Znajdziesz się w celi, gdzie będzie Maria. Po rozmowie z nią wracaj na górę. Okaże się, że ktoś w skrzynkę bezpiecznikową włożył obcęgi Wire Cutter. Wracaj teraz do drzwi zadrutowanych, przy pomieszczeniu z save'em.
Podejdź do nich i użyj na nich Wire Cutter. Przejdź dalej i zejdź po drabinie na dół.
Znajdziesz się w kolejnych kanałach. Wejdź na górę po pierwszej napotkanej drabinie w małym korytarzu. Druga drabina prowadzi do pustego pomieszczenia. Przejdź korytarzem do następnej drabiny i zejdź na dół.
Znajdziesz się ponownie w kanałach. Wejdź po pierwszej na potkanej drabinie na górę. Przejdź korytarz i znowu po drabinie na dół. W kanałach idź do końca i wejdź po drabinie.
Kolejny korytarz. Zaraz po wejściu do niego po prawej są naboje. Idź do końca i zejdź po drabinie. Znowu kanały i znowu wejdź po pierwszej drabinie do góry. Znajdziesz się w pomieszczeniu z save'em oraz gazetą na podłodze - Blood-soaked newspaper:
"The bo____f a man later identified
as Thomas Oro_____Lumberjack,
ag_ 39) was discovered in the
________________om lying fa______
The probable cause of dea____as
multiple stab wounds to the front
of the neck and the left side of
the torso by a sharp edged
weapon. The estimated____e of
death was somewhere between
11:00 p.____nd 12:30 midnight.
Due to signs of struggle in the
room and the lack of a murder
weapon, police are cons__ering
this a homicide and have
opened a murder investigation.
Furthermore, given the fact that
the cash in the room was
untouched and Mr. Oro_____ad
a history of drunkenness and
violence, the polic______ect that
t_____tive was not robbery____
_________ of crime o______ion."
as Thomas Oro_____Lumberjack,
ag_ 39) was discovered in the
________________om lying fa______
The probable cause of dea____as
multiple stab wounds to the front
of the neck and the left side of
the torso by a sharp edged
weapon. The estimated____e of
death was somewhere between
11:00 p.____nd 12:30 midnight.
Due to signs of struggle in the
room and the lack of a murder
weapon, police are cons__ering
this a homicide and have
opened a murder investigation.
Furthermore, given the fact that
the cash in the room was
untouched and Mr. Oro_____ad
a history of drunkenness and
violence, the polic______ect that
t_____tive was not robbery____
_________ of crime o______ion."
Zapisz grę, bo czeka cię walka z kolejnym bossem - Abstract Daddy.
Po zwycięskiej walce Angela, dobije "tatusia" i wyjdzie z pomieszczenia. Zrób to samo i udaj się do ostatnich drzwi na końcu tego korytarza. Znajdziesz się w kolejnym korytarzu. Znajdują się tam dwa pomieszczenia. W pierwszym są szubienice, a w drugim wisielcy. Zagadka polega na tym, aby uwolnić przez pociągnięcie szubienicy niewinnego. Ciała ustawiają się losowo, jednak rozwiązania zagadki są stałe.
EASY:
"He committed an evil crime.
He turned a happy home
into a pile of ash.
For that, he should die.
He turned a happy home
into a pile of ash.
For that, he should die.
They also committed crimes.
They tried to fraud and trick others.
So their reward too is natural.
Even he cannot be forgiven,
My friend without his left hand.
And so his death bothers me not.
And what of him?
They tried to fraud and trick others.
So their reward too is natural.
Even he cannot be forgiven,
My friend without his left hand.
And so his death bothers me not.
And what of him?
He also is not sinless.
There is only one here who is innocent.
The missing child was nowhere to be found,
And so there was no proof of his guilt.
His death was a tragedy.
That is all I wish to say.
It was neither justice nor retribution."
There is only one here who is innocent.
The missing child was nowhere to be found,
And so there was no proof of his guilt.
His death was a tragedy.
That is all I wish to say.
It was neither justice nor retribution."
Rozwiązanie: Kidnapper
NORMAL:
"Dead men, dead men swinging in a tree
How many dead men do you see?
Tongue turned blue and face gone grey
Watch them as they twist and sway
The first one killed the butcher man
Then cooked him in the frying pan
Served him to his hungry guests
And gave them seconds on request
The next one with his smile and sweets
Stole poor children off the streets
To men who dressed unsavory
He sold them into slavery
Breaking into home at night
The thief he had a nasty fright
Filled his foolish head with ale
Woke in the morn in the county jail
The artist with his daunting skill
Tried his hand at painting bills
But caught in rain he was undone
When the ink he'd use did start to run
With promises of great return
Taking gold he did not earn
Bundled it up out of sight
Quietly slipped off into night
Three houses into ashes burned
The sheriff with no place to turn
Did spy a stranger to his town
Locked him up and beat him down
Dead men, dead men swinging in a tree
How many dead men do you see?
Six feet long and six men wide
Round their necks the noose be tied"
How many dead men do you see?
Tongue turned blue and face gone grey
Watch them as they twist and sway
The first one killed the butcher man
Then cooked him in the frying pan
Served him to his hungry guests
And gave them seconds on request
The next one with his smile and sweets
Stole poor children off the streets
To men who dressed unsavory
He sold them into slavery
Breaking into home at night
The thief he had a nasty fright
Filled his foolish head with ale
Woke in the morn in the county jail
The artist with his daunting skill
Tried his hand at painting bills
But caught in rain he was undone
When the ink he'd use did start to run
With promises of great return
Taking gold he did not earn
Bundled it up out of sight
Quietly slipped off into night
Three houses into ashes burned
The sheriff with no place to turn
Did spy a stranger to his town
Locked him up and beat him down
Dead men, dead men swinging in a tree
How many dead men do you see?
Six feet long and six men wide
Round their necks the noose be tied"
Rozwiązanie: Arsonist
HARD:
"I do not wish to die.
But tomorrow I will climb the thirteen steps.
Please someone - answer me,
Why must I die come the morning?
The man imprisoned beside me believed me.
"Because they're all insane, that's why," he said.
Of course I know his opinion will change nothing.
"Now you know why I struck out at them," he muttered.
The man who was executed yesterday,
the one who had said his job was to sell dreams,
said that was not true.
But the man who is to be executed
But tomorrow I will climb the thirteen steps.
Please someone - answer me,
Why must I die come the morning?
The man imprisoned beside me believed me.
"Because they're all insane, that's why," he said.
Of course I know his opinion will change nothing.
"Now you know why I struck out at them," he muttered.
The man who was executed yesterday,
the one who had said his job was to sell dreams,
said that was not true.
But the man who is to be executed
the day after tomorrow for stealing
children shouted back that it was true.
The man who was hung today did not answer.
"They'll kill me either way," he said.
He was caught embezzling public money,
so he hasn't any hope for mercy.
children shouted back that it was true.
The man who was hung today did not answer.
"They'll kill me either way," he said.
He was caught embezzling public money,
so he hasn't any hope for mercy.
The man who is always quietly smiling
to himself said "I am happy for I will soon be with her."
I do not wish to die. I long only to return home.
But I know it is not to be.
Though I have done nothing,
this crime has been thrust upon me.
Someone save me.
This is not judgement.
They are bloodthirsty and
I am their sacrificial lamb!"
to himself said "I am happy for I will soon be with her."
I do not wish to die. I long only to return home.
But I know it is not to be.
Though I have done nothing,
this crime has been thrust upon me.
Someone save me.
This is not judgement.
They are bloodthirsty and
I am their sacrificial lamb!"
Rozwiązanie: Counterfeiter
EXTRA HARD:
"We may visit death upon the head of the sinner but to what avail?
In the name of retribution, we took part in a bitter comedy this day.
You, hanging as you do, by your neck,
In the name of retribution, we took part in a bitter comedy this day.
You, hanging as you do, by your neck,
Unforgiven and cursed by all.
Five of them committed crimes,
six went out for a drink and were captured there.
Only one of them was innocent, but they knew not that.
The bloodstains remaining are proof of their guilt.
Trodden upon and thus created,
they are the paths to Hell or the Void.
Five of them committed crimes,
six went out for a drink and were captured there.
Only one of them was innocent, but they knew not that.
The bloodstains remaining are proof of their guilt.
Trodden upon and thus created,
they are the paths to Hell or the Void.
The white bandages stained with crimson,
The remains upon the scorched black earth,
The whispered cries of the maiden.
They are but a meaningless contract.
They are also signs of guilt.
The remains upon the scorched black earth,
The whispered cries of the maiden.
They are but a meaningless contract.
They are also signs of guilt.
But one of them was done without reason.
It was done out of fear and a ripe imagination.
Spinning alone at the end of a rope,
it is nothing less than a disgrace to us all."
It was done out of fear and a ripe imagination.
Spinning alone at the end of a rope,
it is nothing less than a disgrace to us all."
Rozwiązanie: Thief.
W celi z wisielcami znajdziesz klucz Key of The Persecuted. Wyjdź na końcu korytarza przez drzwi i podejdź do kraty. Po prawej jest koło zablokowane kajdankami. Użyj klucza i otwórz bramę. Zejdź po drabinie na dół i idź kanałami cały czas prosto do drzwi ze schodkami. Wejdź do pomieszczenia.
Znajdziesz tam ciało Marii. Wracaj do kanałów i skręć w pierwszy korytarz w lewo, wcześniej zamknięty, i wejdź po drabinie do góry. Znajdziesz się na cmentarzu. Zwiedź go dokładnie, gdyż znajdziesz tam niezły zapas amunicji. Na jednym z nagrobków jest save. Następnie wskocz do swojego grobu - James Sunderland.
Znajdziesz się w długim korytarzu. Idź nim do końca i wejdź przez drzwi do pomieszczenia. Znajdziesz się w chłodni, w której spotkasz Eddiego. Po walce z nim, on ucieknie do następnego pomieszczenia. Zbierz naboje i idź za nim. Tam czeka cię ostateczna walka z Eddim. Po zwycięskiej walce wyjdź na zewnątrz przez duże drzwi na końcu pomieszczenia.
Na beczce z prawej strony w rogu będzie save. Idąc dalej znajdziesz się na pomoście. Dojdź do łodzi i wsiądź w nią. Kieruj się w stronę światła na horyzoncie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz