sobota, 27 lutego 2010

SILENT HILL cz. 8 - Sewers


Po zejściu drabiną do kanałów udaj się korytarzem prosto do jego rozwidlenia. Usłyszysz dziwne klikania, są to odgłosy jakie wydają nowi wrogowie Hanged Scratchers. Na skrzyżowaniu skręć w lewo. Idąc prosto dojdziesz do następnego skrzyżowania. Jeżeli skręcisz w prawo znajdziesz na końcu korytarza trochę różnej amunicji oraz Health Drink. Udaj się w lewo, gdzie na końcu korytarza dotrzesz siatki. Przejdź przez furtkę po lewej w siatce; prawa jest zamknięta. Idź drogą jak cię prowadzi, miń generator, aż w końcu dotrzesz do pomieszczenia, w którym na stole znajdziesz mapę kanałów Sewer Map (Connecting to Resort Area) oraz save. Na ścianie będzie otwarta szafka na klucze, weź z niej klucz Sewer Key. Teraz udaj się w drogę powrotną.

Przejdź przez furtki z powrotem do korytarza. Jak dojdziesz do rozwidlenia skręć w lewo. Miń korytarz, z którego wyszedłeś na początku i idź prosto. Dojdziesz do bramy. Otwórz ją przy pomocy zabranego klucza Sewer Key. Idź korytarzem, który na końcu rozwidli się na dwie ścieżki wokół wody. Lewa prowadzi do apteczki First Aid Kit, prawa natomiast do drabiny. Wejdź po drabinie na drugie piętro kanałów.

Obok drabiny znajdziesz apteczkę First Aid Kit. Obejdź wodę po ścieżce i wejdź do dużego korytarza. Idź nim prosto. Na skrzyżowaniu skręć w lewo i idź dalej cały czas prosto. Na końcu korytarza znajdziesz Health Drink i amunicję. Skręć w korytarz na prawo i idź dalej. Po lewej stronie będziesz mieć zamknięte na klucz drzwi. Skręć więc w prawo w kolejny korytarz. Trzymaj się prawej strony i przejdź przez furtkę. Biegnij dalej i przejdź przez kolejną furtkę po prawej stronie. Teraz trzymaj się lewej strony i przejdź przez kolejną furtkę. Idź cały czas prosto. Na końcu drogi zobaczysz plamę krwi oraz klucz Sewer Exit Key. Jak tylko go podniesiesz wyłonią się potwory Scratchers. Uciekaj teraz z powrotem korytarzem trzymając się prawej strony. Przejdź przez furtkę i trzymaj się teraz lewej strony. Przejdź przez kolejne dwie furtki i dojdź do drzwi zamkniętych na klucz, które wcześniej mijałeś. Otwórz drzwi przy pomocy znalezionego klucza.

W pomieszczeniu za drzwiami znajdziesz save oraz drabinę prowadzącą do wyjścia z kanałów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz