Henry obudzi się ponownie w swoim mieszaniu. Po wyjściu z sypialni usłyszysz szum wody - sprawdź łazienkę, okaże się, że wanna pełna krwi. Pod drzwiami znajdziesz kolejna karteczkę Red Diary - July 23:
"I've found something that's extremely effective against the ghosts.
It saved my life. It was stuck into the huge rock in the woods near the orphanage.
It's a sword blade with a hand-made, triangle-shaped wooden handle
that has some kind of spell written on it.
As a weapon, it's heavy and hard to carry.
But somehow it seems to change in response to the ghost-victim's power.
Strike when the sword in energized!
If you don't reduce their power, your attacks will be repelled.
As far as I know, there are only 5 swords in existence with that kind of power.
It's extremely valuable.
July 23."
Sprawdź co się dzieje za drzwiami twojego mieszkania. Znajdziesz kolejną kartke Superintendant's Memo, która będzie cała w krwi i nie można jej przeczytać. Sprawdź co dzieje się u Eileen. Jeżeli włączysz radio usłyszysz wiadomości. Odłóż tabliczkę do skrzyni i zapisz grę. Udaj się do łazienki i przejdź przez dziurę w ścianie.
BUILDING WORLD
Henry obudzi się w betonowym korytarzu. Na jednej ze ścian jest Portal. Idź korytarzem do końca i skręć w lewo. Znajdziesz się w miejscu obok żółtego samochodu, będą rozlegać się dziwne mechaniczne dźwięki. Zejdź schodami na dół. Spotkasz tam nowego potwora Gum Head. Zejdź na dół. Spotkasz tam Richard'a Braintree (Victim no. 19). Po rozmowie z nim spotkasz kolejne Gum Heads. Przejdź przez drzwi i wejdź do pomieszczenia, gdzie znajdziesz na ziemi dogorywającego człowieka, od którego weź klucz Ghost's Key. Będzie tam także miecz Sword of Obedience; jeżeli go weźmiesz, duch którym był przygwożdżony będzie cię śledził cały czas. Podejdź do drzwi obok i użyj klucza.
Będą tutaj czerwone robaki Red Tremers. Zejdź schodami w dół. Na dole znajdź drzwi pod schodami i przejdź przez nie. Znajdziesz się w pustym korytarzu. Wejdź w drzwi, w pomieszczeniu znajdziesz naboje Pistol Bullets. Przejdź przez szare drzwi do następnego pomieszczenia. Znajdziesz tam kij bejsbolowy Aluminum Bat, kij do golfa 5-Iron Golf Club, a także Portal. Użyj go, aby wrócić do pokoju.
Po obudzeniu się w pokoju 302 usłyszysz pukanie do drzwi. Podejdź do drzwi wejściowych i zajrzyj przez judasza. Sprawdź, co dzieje się u Eileen. Wróć z powrotem do Building World.
W pomieszczeniu masz dwie pary zielonych drzwi obok siebie. Jedne są zamknięte. Przejdź przez drugie i idź na dół do B7. Tam przejdź przez zielone drzwi. Zejdź klatką schodową na sam dół i przejdź przez drzwi. Znajdziesz się w sklepie zoologicznym, gdzie będą na ciebie czekać dwa psy Sniffers. Obok jedzenia dla kotów znajdziesz klucz Albert's Sports Key. Idąc dalej natkniesz się na batmanki Hummers oraz kolejnego psa Sniffer. Przejdź przez kolejne drzwi. W korytarzu będzie czekał na ciebie duch, zejdź na sam dół. Przejdź przez kolejne drzwi. Znajdziesz się w pomieszczeniu do góry nogami; będzie tam zardzewiały zegar na drzwiach. Wróć teraz na B5 do Albert's Sport Shop (pomieszczenie z Portalem) i otwórz wcześniej zamknięte drzwi.
Na schodach będą Gum Heads 3 sztuki. Zejdź na sam dół. Jak znajdziesz się na samym dole, kolejne dwa spadną z nieba. Obiegnij budynek i podejdź do drugich dużych szarych drzwi - są to windy. W windzie obejrzysz dziwny filmik. Znajdziesz się na B12. Wjedź na B8 (naciśnij górny guzik w windzie - top button). Wyjdź z drugiej strony windy. Idź zygzakowatymi korytarzami do końca, będzie ci przeszkadzał duch Peter'a Walls'a. Na ziemi znajdziesz miecz Sword of Obedience oraz łopatę przy ścianie Spade. Wróć do winy, jeżeli naciśniesz środkowy guzik, to znajdziesz się na B10, jednak nie będziesz mógł wyjść z windy. Naciśnij dolny guzik (bottom button) i udaj się na B12. Wyjdź z windy.
W korytarzu znajdziesz naboje Pistol Bullets. Za kratą będą kolejne potwory, które można je teraz zabić. Wejdź do windy i wyjdź z drugiej strony żółtą drabiną. Znajdziesz się pod prysznicami, gdzie będzie Nutrition Drink. Za wystającymi z ziemi potworami Whitestools będzie drabina. Wejdź po niej na górę. Znajdziesz się w korytarzu po drugiej stronie płotu obok wind. Idź dalej korytarzem. Znajdziesz tam kolejne cztery Gum Heads. Jedne będzie bronił zielonych drzwi, będzie on trzymał Pitching Wedge. Zabierz mu to i przejdź przez drzwi. Zejdź schodami na dół. Przejdź przez drzwi i zejdź kolejnymi schodami na dół. Przejdź przez zielone drzwi pod schodami.
Na dole przejdź przez zielone drzwi. Znajdziesz się w barze Southfield Bar, gdzie będą robaki Tremers oraz Portal. W pomieszczeniu na okrągłym stole znajdziesz siekierę Rusty Axe. Na barze znajdziesz notatkę Bartender's Memo:
"The boss said that the number this time
is the last 4 digits of this store's phone
number. But the phone number is
written right there on the sign on the
roof. Anybody could see it from South
Ashfield Street. Is that really okay?"
Użyj Portalu.
Po obudzeni się w pokoju wyjrzyj przez okno i zapisz numer telefonu z bilbordu "Bar Southfield 555-3750". Wróć z powrotem do Building World.
Podejdź do drzwi z klawiaturą i wpisz kod: 3750. Znajdziesz się na klatce schodowej. Udaj się na samą górę. Po drodze usłyszysz krzyk oraz spotkasz ducha. Na górze przejdź przez drzwi z napisem "207", uprzednio zabierając z nich tabliczkę Chaos Placard. Spotkasz tam sąsiada na krześle elektrycznym - Richard'a Braintree; na czole będzie miał numer: 19121 i powie, że to zrobił mu numer 11121, który nie jest dzieckiem.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz