Henry obudzi się w swoim pokoju, gdzie usłyszy przez radio wiadomości, w których mówią o znalezionym w lesie przy Silent Hill spalonym ciele 30-latka... Następnie usłyszysz dzwonek oraz walenie do drzwi, będzie to Superintendent Frank Sunderland. Niestety Henry nie jest w stanie otworzyć drzwi, a Frank nie jest w stanie go usłyszeć... Podejdź do skrzyni i odłóż do niej tabliczkę Source Placard. Sprawdź co Eileen robi w swoim pokoju. Udaj się ponownie do łazienki i przejdź przez dziurę.
WATER PRISON WORLD
Henry obudzi się w więzieniu, zastanawiając się co robił poprzedniej nocy. Usłyszy czyjś głos. Idź korytarzem aż znajdziesz notatkę Exploration Memo na podłodze:
Idź dalej, aż znajdziesz w celi więźnia - Walter'a Sullivan'a, który krzyczał. W jednej z cel znajdziesz amunicję Pistol Bullets i notatkę na ścianie. Znajdź podwójne drzwi i przejdź przez nie. Na ścianie będzie dziennik Guard's Diary po prawej stronie Portalu:
Przejdź przez Portal.
"Lucky! I finally escaped from the cell.
I decided to take a careful look around
this building.
The scariest place was the 1st floor
basement. There's a kitchen in the
northeast, but next door in the
northwest is a death chamber.
To get in there, you have to punch in
the right numbers. I don't know the
numbers, and it was too dark to even
see the panel, so I didn't go in."
I decided to take a careful look around
this building.
The scariest place was the 1st floor
basement. There's a kitchen in the
northeast, but next door in the
northwest is a death chamber.
To get in there, you have to punch in
the right numbers. I don't know the
numbers, and it was too dark to even
see the panel, so I didn't go in."
Idź dalej, aż znajdziesz w celi więźnia - Walter'a Sullivan'a, który krzyczał. W jednej z cel znajdziesz amunicję Pistol Bullets i notatkę na ścianie. Znajdź podwójne drzwi i przejdź przez nie. Na ścianie będzie dziennik Guard's Diary po prawej stronie Portalu:
"To get to the surveillance rooms in the
middle of this complex, you have to use
the corpse disposal chutes in the cells.
However, on the 1st and 2nd floors,
these cells are locked. That's so the kids
wouldn't discover them.
So you have to get to the 1st floor from
one of the cells on the 3rd floor. I know
how to do it, but it's really a pain. Also,
the lights only work on the 3rd floor."
middle of this complex, you have to use
the corpse disposal chutes in the cells.
However, on the 1st and 2nd floors,
these cells are locked. That's so the kids
wouldn't discover them.
So you have to get to the 1st floor from
one of the cells on the 3rd floor. I know
how to do it, but it's really a pain. Also,
the lights only work on the 3rd floor."
Przejdź przez Portal.
W pokoju 302 podejdź do drzwi i weź kolejną czerwoną kartkę z pamiętnika Red Diary - April 4:
"Lately I've been feeling like my life is in serious danger.
I've been through a lot in my life,
but I've never felt this kind of pure, animal fear.
In case something happens to me,
I've decided to write down what I've learned
for whoever you are that's living in the apartment now.
I've been investigating the mass murder
that took place 7 years ago in which 10
people were killed in 10 days.
They were killed in a variety of ways,
bur rhe one thing they had in common
was that each corpse had the following numbers,
in order of their deaths, carved into them:
01121, 02121, 03121
04121, 05121, 06121,
07121, 08121, 09121,
10121 ... The name of their killer....
it was carved in as well....
His name was.... Walter Sullivan.
April 4."
Skoro już jesteś w domu, sprawdź co widać przez judasz oraz co robi Eileen w swoim pokoju. Opróżnij inwentarz przy skrzyni i wróć z powrotem do więzienia przez dziurę w łazience.
W pomieszczeniu zbadaj boczne drzwi. Przejdź przez zachodnie drzwi do następnego korytarza, w którym czekają na ciebie Wall Meny. Idź schodami na dół, pod koniec drogi na ziemi będzie leżał medalion Saint Medalion (chroni przed duchami, ale się psuje), dojdziesz do dużego pomieszczenia z mechanizmem kołowym. Będzie tam Portal. Zabij batmanki i poszukaj przy urządzeniu klucza Water Prison Exit Key. Przeczytaj zagadkę na płytce Whaterwheel Room Plate Message:
W pomieszczeniu zbadaj boczne drzwi. Przejdź przez zachodnie drzwi do następnego korytarza, w którym czekają na ciebie Wall Meny. Idź schodami na dół, pod koniec drogi na ziemi będzie leżał medalion Saint Medalion (chroni przed duchami, ale się psuje), dojdziesz do dużego pomieszczenia z mechanizmem kołowym. Będzie tam Portal. Zabij batmanki i poszukaj przy urządzeniu klucza Water Prison Exit Key. Przeczytaj zagadkę na płytce Whaterwheel Room Plate Message:
"To turn on the lights in the 3rd floor cells,
turn this waterwheel.
Remember that the water must flow in the direction of the waterwheel.
Of course, you also have to open the sluice gate on the roof."
Wróć teraz ponownie na 1F - pierwszego pomieszczenia z Portalem, gdzie spotkałeś Sullivana. Otwórz drzwi naprzeciwko (w pomieszczeniu z Portalem), które wcześniej były zamknięte używając klucza Water Prison Exit Key. Znajdziesz się na zewnętrznych schodach ogromnej wieży więziennej. Wejdź przez podwójne drzwi na 2 piętrze 2F. Na ścianach będą pełzające robaki Blue Tremers, które pięknie się rozbryzgują przy zabijaniu, zwłaszcza na podłodze. W północnej celi znajdziesz pamiętnik:
"I've been watching the surveillance room's peephole the whole time,
and sometimes he's there. I can tell 'cause I see a shadow move or hear his footsteps."
Wyjdź przez podwójne drzwi ponownie na zewnątrz i udaj się na dach, aby otworzyć wspomnianą wcześniej klapę. Na samej górze przejdź przez podwójne drzwi. Po przeciwnej stronie pomieszczenia podejdź do środkowego budynku i przekręć zawór. Otworzy on śluzy. Woda zacznie płynąć.
Zejdź teraz na 3 piętro
3F i możesz pozwiedzać sobie cele. W jednej z cel znajdziesz Prison Diary. Na korytarzu natkniesz się także na nowego potwora dwugłowego Twin Victim. W jednej z cel znajdziesz paczkę naboi Pistol Bullets broniną przez Wall Men. W trzech celach będą dziury w podłodze. Tylko jedna z tych dziur jest właściwą drogą. Jeżeli skoczysz do niewłaściwej, to będziesz musiał ponownie wrócić na górę, aby wskoczyć w tą właściwą. Wskocz w dziurę w celi najniższej na zachodzie (pod celą z drugą dziurą na mapie). Na 2 piętrze 2F wskocz ponownie w dziurę, a następnie to samo zrób na 1 piętrze 1F. Znajdziesz się w pomieszczeniu z prysznicami Shower Room na B1. Na dole będą na ciebie czekać dwa Two Victims. Wyjdź z pomieszczenia przez podwójne drzwi.

W korytarzu znajdziesz drabinę. Wejdź na górę. Znajdziesz się w okrągłym pomieszczeniu z judaszami. Na 1 piętrze 1F znajdziesz raport 1F Surveillance Room Raport na biurku.
"This place continues to deteriorate.
The doors to a number of cells no longer
open. As a result, the kids inside ca no
longer go outside. But the less they
know about takt, the better.
I can't open the doors, but from this
room I can watch them get more and
more emaciated each day. With no food
and never showering themselves, they
turn into smelly little grey lumps in
there.
Following the suggestion of an engineer,
we've disposed of the corpses by
digging a hole below the cells. Since each
floor of this building can be rotated
independently, we can dispose of the
bodies without the others noticing by
aligning each cell with a body in it
vertically.
P.S.
Chief,
I bet you're just dying to see the
interrogation room behind the kitchen.
I understand your feelings, but have
ou noticed?
There are three rooms with bloody
beds. One is on the 1st floor, one is on
the 2nd floor, and one is on the
3rd floor. If you line those three rooms
up, then it's "bingo"."
Hard:
"I'm sleepy..."
Udaj się na drugie piętro 2F i weź kolejną część raportu 2F Surveillance Room Raport z biurka; pokrętła na razie nie ruszaj.
"To keep a close eye on the kids,
it's important to keep the cells well lit.
The lights on the 3rd floor were
originally bought as searchlights.
As a precaution against a blackout,
they were set up to run on a private
generator. There's a hydroelectric
generator in the basement. To light up
the 1st and 2nd floors. use the corpse
disposal chutes.
Since each floor of this building can be
rotated, you ca light up any of the
cells by matching up the holes.
Repeating this periodically is an
effective way to keep the kids fearful
and well-behaved.
P.S.
Chief, if you turn the handle in the
middle of this room, you can easily
rotate the cells. You can't rotate the 1st
floor, so align the 2nd and 3rd floors
with the 1st floor cell that has the
blood-stained bed.
By the way, if you use the peephole in
this room, it's easy to make sure you're
doing it right. Give it a try.
Also, please don't forget to open the
sluice gate on the roof.
Much appreciated, Chief!"
Hard:
"I want to go home".
Idź na 3 piętro 3F po drabinie. Na ścianie znajdziesz notatkę Secret Number Memo (0302), które zawiera kod do kuchennych drzwi na B1:
Będzie tutaj kolejne pokrętło do przesuwania cel. Takie raporty będą na poziomie akcji Easy i Normal. Na Hard będą inne.
"The Secret Number for getting through
the door in back of the kitchen this
month is "0302."
Thanks for your cooperation."
the door in back of the kitchen this
month is "0302."
Thanks for your cooperation."
Będzie tutaj kolejne pokrętło do przesuwania cel. Takie raporty będą na poziomie akcji Easy i Normal. Na Hard będą inne.
Rozwiązanie:
Zejdź na pierwsze piętro 1F i znajdź celę z zakrwawionym łóżkiem i dziurą w podłodze. Wejdź teraz na 2 piętro 2F. Przekręć dźwignię 4 razy w prawo. Udaj się teraz na 3 piętro 3F. Przekręć dźwignię 2 razy w prawo. Jeżeli przekręcisz raz, uwolnisz z celi Waltera Sullivana. Zejdź po drabinie na dół. Spotkasz tam chłopca i więźnia, który okaże się opiekunem z sierocińca, a chłopiec Walterem Sullivanem. Podejdź do podwójnych drzwi na południu i udaj się na 3 piętro 3F zanim z ziemi zaczną wyrastać potwory Whitestools. Na 3 piętrze 3F wejdź do celi z dziurą i zakrwawionym łóżkiem i skocz do dziury. Skacz dalej, aż znajdziesz się w piwnicy B1, a dokładniej w kuchni.
Na jednych z drzwi znajdziesz płytkę Watchfulness Placard. Podejdź do drzwi z klawiaturą i wpisz kod: 0302, który był na ścianie na 3 piętrze 3F. Przejdź przez drzwi. Znajdziesz się w pomieszczeniu wypełnionym wodą, w której będą pływać zwłoki spotkanego wcześniej więźnia: 18121.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz