piątek, 26 lutego 2010

SILENT HILL cz. 3 - Nightmare Midwich Elementary School

Harry wyjdzie z wieży zegarowej Clock Tower na dziedziniec szkolny, jednak będzie on trochę inaczej teraz wyglądał.Teraz drzwi prowadzące na południowy korytarz są zamknięte. Jedyne otwarte drzwi prowadzą na północny korytarz. W środku czekają potwory Child Demons. Przebiegnij obok nich i wejdź do magazynku Storage, gdzie znajdziesz różową gumową piłkę Rubber Ball na jednym ze stołów. W pomieszczeniu obok znajdziesz amunicję i apteczkę First Aid Kit na ławce.

Wyjdź na korytarz i udaj się do sali gimnastycznej (wcześniej zamkniętej) Hallway, gdzie będą na ciebie czekać potwory. Przebiegnij szybko do następnych drzwi. Odblokuj podwójne drzwi między korytarzami i wejdź do klasy we wschodnim korytarzu. W klasie na stole będą porozrzucane zdjęcia. Weź jedno z nich Picture Card. Ponieważ korytarze są zablokowane po środku kratami udaj się do drzwi na łączących klasy. Przejdź do następnej klasy, ale uważaj, bo czekają tam na ciebie potwory Child Demons. Na korytarzu na ławce będzie Health Drink. Ponieważ dojście do schodów jest zablokowane kratą przejdź do południowego korytarza.

W południowym korytarzu czekają na ciebie kolejne potwory Child Demons. Udaj się do Infirmary, gdzie jak poprzednio jest save - jedyny na całą szkołę. Znajdziesz tam także Health Drink oraz apteczkę First Aid Kit. Wyjdź na korytarz.

Udaj się do recepcji Receptionist i przejdź do pokoju dyrektora Office. W miejscu, gdzie w normalnej szkole był obraz drzwi, będą teraz te same drzwi, co na obrazie. Na stole znajdziesz amunicję. Podejdź do drzwi i użyj znalezionej karty ze zdjęciami Picture Card. Przejdź przez drzwi na zachodni korytarz.

Na wprost będzie damska łazienka Girls' Washroom. Udaj się do niej. Jest ona swego rodzaju teleporterem na drugie piętro. Wyjdź z łazienki i przejdź do męskiej łazienki Boys' Washroom, gdzie w jednej z kabin znajdziesz amunicję. Wyjdź z powrotem i wejdź do damskiej łazienki, aby dostać się na 1 piętro. Wyjdź z łazienki i wejdź do męskiej łazienki Boys' Washroom na 1 piętrze 1F. Zbadaj jedną z kabin, gdzie znajdziesz Shotgun. Wyjdź z łazienki na korytarz.

Ten korytarz także jest pośrodku zablokowany i aby przejdź na drugą stronę udaj się do pokoju nauczycielskiego i przejdź przez łączące je drzwi do drugiego pokoju nauczycielskiego. Uważaj na czające się tam potwory Child Demons, a w drugiej sali nowy potwór Giant Roach. W drugiej sali znajdziesz na krześle amunicję, a na stole będą stały trzy niebieskie telefony. Udaj się do drzwi. Gdy do nich podejdziesz, jeden z telefonów zadzwoni i Harry odbierze telefon. Po zakończonej rozmowie wyjdź na korytarz.

Ponieważ na korytarzu będą kolejne potwory przebiegnij prędko na klatkę schodową, odblokowując sobie po drodze podwójne drzwi łączące korytarze. Udaj się na 2 piętro 2F, a następnie na dach. Na dachu udaj się do miejsca, gdzie kamera wskaże na zakrwawioną dziurę. Zbadaj ją, a Harry dostrzeże w niej klucz. Idź wzdłuż kanału do następnej dziury i użyj na niej znalezionej gumowej piłki Rubber Ball. Idź teraz do dźwigni i pokręć nią. Woda zacznie płynąć i klucz spłynie na dół. Wyjdź teraz z powrotem na klatkę schodową i zejdź na 1 piętro 1F. Przejdź przez podwójne drzwi łączące korytarze i wybiegnij na dziedziniec szkolny.

Na dziedzińcu szkolnym skieruj się w lewo za róg. Znajdziesz tam kanał z wodą, a obok niego klucz Classroom Key. Wróć z powrotem na północny korytarz i przejdź przez podwójne drzwi do zachodniego korytarza. Udaj się na klatkę schodową i wejdź na 2 piętro 2F.

W korytarzu na 2 piętrze na ławce znajdziesz Health Drink. Wejdź do klasy w tym korytarzu będą tam potwory Child Demons oraz paczka amunicji na krześle. Przejdź przez łączące drzwi do następnej klasy, gdzie na krześle będzie kolejna amunicja i wyjdź na korytarz. Na korytarzu czekają na ciebie kolejne potwory, więc przebiegnij szybko do podwójnych drzwi łączących korytarze i wejdź do południowego korytarza.

W południowym korytarzu będą kolejne potwory Child Demons oraz Giant Roaches i wbiegnij szybko do pomieszczenia z szafkami Locker Room. Z jednej z szafek będzie dochodził dziwny dźwięk. Zbadaj go. Skieruj się w kierunku wyjścia, w tym momencie z szafki wypadnie ciało. Podejdź do niego i weź klucz Library Reserve Key. Wyjdź na korytarz.

Ponieważ podwójne drzwi prowadzące na wschodni korytarz są zamknięte, udaj się w drogę powrotną do klatki schodowej. Gdy tam dotrzesz przejdź przez podwójne drzwi prowadzące do północnego korytarza. Udaj się do Library Reserve i wejdź tam używając klucza. Na jednej z półek znajdziesz apteczkę First Aid Kit oraz książkę zatytułowaną "The Monster Lurks":

"Chapter 3:
"Manifestation of Delusions"

..Poltergeists are among these.
Negative emotions, like fear,

worry or stress manifest
into external energy with
physical effects.

Nightmares have, in some cases,
been shown to trigger them.

However, such phenomena do not
appear to happen to just anyone.

Although it's not clear why,
adolescents, especially girls,
are prone to such occurrences."


Znajdź drzwi po drugiej stronie pomieszczenia i przejdź przez nie do następnego pomieszczenia. Na stole znajdziesz amunicję oraz inne książki do poczytania:

The Hunter and the Lizard:

"Hearing this, the hunter
armed with bow and arrow said,
"I will kill the lizard."

But upon meeting his opponent,
he held back, taunting,
"Who's afraid of a reptile?"

At this, the furious lizard
hissed, "I'll swallow you up
in a single bite!"

Then the huge creature
attacked, jaws opened wide.

This was what the man wanted.
Calmly drawing his bow, he shot
into the lizard's gaping mouth.

Effortlessly, the arrow flew,
piercing the defenseless maw,

and the lizard fell down dead."

Wyjdź przez kolejne drzwi na korytarz.

W wschodnim korytarzu udaj się do klasy. Wejdź do niej używając znalezionego klucza. W klasie będą potwory Child Demons. Przejdź szybko do następnej klasy przez łączące je drzwi. W środku na krześle będzie Health Drink. Wyjdź na korytarz. Na korytarzu czekają na ciebie kolejne potwory Giant Roaches. Na ławce będzie Health Drink. Udaj się klatką schodową na sam dół, do piwnicy. Jeżeli potrzebujesz zapisać grę przed walką z bossem, na 1 piętrze 1F przejdź przez drzwi dzielące klatkę schodową od korytarza, a następnie przez podwójne drzwi do południowego korytarza i do Infirmary. Potem możesz wrócić na klatkę tą samą drogą.

W piwnicy udaj się do kotłowni Boiler Room. Czeka tam na ciebie zagadka z bramkami do rozwiązania. W środku pomieszczenia będzie przejście chronione przez dwie bramki. Należy tak ustawić bramki, aby otworzyło się przejście między nimi. Rozwiązanie: przekręć prawą dźwignię dwa razy w prawo, przekręć lewą dźwignię trzy razy w lewo. Przejdź przez otwarte przejście do windy i zjedź na dół. Harry znajdzie się w pomieszczeniu, gdzie będzie musiał stoczyć walkę z bossem - Split Head Lizard.

Po zabiciu bossa, Harry obudzi się w kotłowni w piwnicy szkolnej. Podnieś z ziemi klucz K. Gordon Key i wyjdź z pomieszczenia. Wejdź na 1 piętro 1F. Wchodząc po schodach usłyszysz dzwony kościelne. Harry otworzy mapę i zaznaczy kościół Balkan Church, który jest twoim następnym celem. Przejdź przez podwójne drzwi łączące korytarze do południowego korytarza. W Infirmary, tak jak poprzednio jest save. Udaj się do recepcji Reception, gdzie na ladzie znajdziesz listę nauczycieli - Harry przepisze adres K. Gordona. Otwórz drzwi do holu Lobby i przejdź przez kolejne drzwi. Wyjdziesz w ten sposób ze szkoły.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz