piątek, 26 lutego 2010

SILENT HILL cz. 2 - Midwich Elementary School

W holu Lobby na ścianie po prawej stronie będzie mapa szkoły School Map. Przejdź przez podwójne drzwi prowadzące do wnętrza szkoły i skręć w lewo do recepcji Receptionist. Wejdź do niej i przeczytaj notatki w trzech książkach leżących na biurkach:

"10:00
Alchemy laboratory

Gold in an old man 's palm.
The future hidden in his fist.
Exchange for sage's water."

"12:00
A place with songs and sound

A silver guidepost is
untapped in lost tongues.
Awakening at the ordained order."

"5:00
Darkness that brings
the choking heat

Flames render the silence,
awakening the hungry beast.
Open time's door to beckon prey."

Jest to zagadka do rozwiązania. Wyjdź z powrotem na korytarz. Udaj się teraz do Infirmary, gdzie znajdziesz Health Drink, apteczkę First Aid Kit oraz save - jedyny na całą szkołę. Wyjdź na korytarz i przejdź przez podwójne drzwi na dziedziniec szkolny, gdzie będą potwory Demon Children. W prawym rogu będzie wieża zegarowa Clock Tower. Podejdź do niej i sprawdź godzinę - jest 10:00, a zatem zgodnie z zagadką twoim celem jest pracownia chemiczna Alchemy Laboratory.

Ponieważ w korytarzu przy recepcji drzwi prowadzące do bocznych korytarzy są zamknięte, więc udaj się przez dziedziniec na drugą stronę i przejdź przez drzwi. W korytarzu będą czekać potwory Demon Children. Przejdź przez drzwi na wprost do pomieszczenia. Będzie tam duszek Larval Stalker, który po chwili zniknie. Na ławce znajdziesz amunicję. Wyjdź z powrotem na korytarz i udaj się na prawo (na zachód), w kierunku korytarza z klatką schodową. Nawet jeżeli zabiłeś wszystkie potwory w korytarzu, teraz pojawią się następne.

Przejdź przez podwójne drzwi prowadzące na zachodni korytarz. W tym korytarzu poza łazienkami wszystkie pomieszczenia są zamknięte. Możesz sobie otworzyć jednak drzwi prowadzące do korytarza z recepcją. Udaj się schodami na 2 piętro 2F.

W pierwszej sali szkolnej na biurku przy tablicy będzie Health Drink, jednak będą tam także potwory Demon Children. Druga sala szkolna jest pusta. W damskiej toalecie Girls' Washroom znajdziesz naboje bronione przez kolejne potwory.

Udaj się do korytarza na północy, w którym jest wejście do pracowni chemicznej Alchemy Laboratory. W korytarzu będą potwory Demon Children. Wejdź najpierw do magazynu pracowni Storage / Lab Equipment Room i poszukaj "sage's water". Na jednym z regałów znajdziesz purpurową butelkę Chemical. Wyjdź na korytarz i przejdź do pracowni chemicznej Alchemy Lab. Na biurku znajdziesz złotą rękę trzymającą jakiś medal. Podejdź do niej i użyj znalezionego płynu Chemical; otrzymasz Gold Medallion.

Wyjdź na korytarz i idź na wschód do drzwi prowadzących na wschodni korytarz. Przejdź przez drzwi i wejdź do biblioteki Library, gdzie na biurku znajdziesz apteczkę First Aid Kit. Przejdź do pomieszczenia obok Library Reverse i otwórz drzwi prowadzące na korytarz. Wróć z powrotem na poprzedni korytarz.

W górnej klasie nic nie ma. W dolnej (południowej) znajdziesz amunicję na stole przy oknie chronioną przez dwa potwory Demon Children.

Przejdź przez drzwi prowadzące do południowego korytarza. Będą tam czekać na ciebie kolejne potwory Demon Children. Wejdź do pomieszczenia z szafkami Locker Room i dowiedź się skąd dochodzi dziwny dźwięk, który usłyszysz... Jak kot ucieknie, usłyszysz dziwny dźwięk... Wyjdź na korytarz i udaj się do sali muzycznej Music Room, gdzie na tablicy będzie zagadka, a stojące w sali pianino będzie zamknięte. Wróć na korytarz i wróć do wschodniego korytarza i zejdź klatką schodową na dół na 1 piętro 1F.

W górnej sali znajdziesz amunicję na stole z tyłu. Wyjdź na korytarz i udaj się do korytarza z recepcją otwierając wcześniej drzwi do niego prowadzące. Wyjdź na dziedziniec i podejdź do wieży zegarowej Clock Tower. Włóż znaleziony medalion Gold Medallion po lewej. Sprawdź godzinę na zegarze - będzie 12:00, czyli należy teraz udać się do sali muzycznej Music Room. Wróć na południowy korytarz (z recepcją) i przejdź do wschodniego korytarza i wejdź schodami do góry. Przejdź przez drzwi prowadzące do południowego korytarza na 2 piętrze 2F i udaj się do sali muzycznej Music Room.

W sali muzycznej Music Room pianino będzie teraz otwarte. Podejdź najpierw do tablicy i przeczytaj zagadkę:

"'A Tale of Birds Without a Voice'

First flew the greedy Pelican,
Eager for the reward,
White wings flailing.

Then came a silent Dove,
Flying beyond the Pelican,
As far as he could.

A Raven flies in,
Flying higher than the Dove,
Just to show that he can.

A Swan glides in,
To find a peaceful spot,
Next to another bird.

Finally out comes a Crow,
Coming quickly to a stop,
Yawning and then napping.

Who will show the way,
Who will be the key,
Who will lead to
The silver reward."

Podejdź do pianina i sprawdź klawisze. Okaże się, że niektóre działają normalnie, a niektóre nie wydają żadnego dźwięku. Zagadka polega na tym, aby dopasować odpowiednie klawisze pianina do ptaków wymienionych w zagadce.

Rozwiązanie:

[biały 2], [biały 6], [czarny 5], [biały 5], [czarny 1].

Po zagraniu niesłyszalnej melodii, znad tablicy spadnie medalion Silver Medallion. Podnieś go i udaj się z powrotem na 1 piętro 1F, na dziedziniec do wieży zegarowej Clock Tower. Podejdź do niej i umieść znaleziony medalion po prawej stronie. Sprawdź godzinę na zegarze - będzie teraz 5:00, czyli ciemność która przynosi gorąc, a zatem kotłownia Boiler Room.

Udaj się z powrotem na południowy korytarz i przejdź do wschodniego korytarza. Zejdź schodami do piwnicy BF. Drzwi po prawej prowadzą do kotłowni Boiler Room. Podejdź do bojlera i naciśnij czerwony guzik. Wróć ponownie na dziedziniec do wieży zegarowej Clock Tower i zbadaj małe drzwi znajdujące się na jej środku. Przejdź przez małe drzwiczki i zejdź po drabinie na dół. Idź przed siebie. Usłyszysz znajomy głos syreny. Wejdź po drabinie do góry i znajdziesz się ponownie przed małymi drzwiami, za nimi czeka na ciebie alternatywna szkoła podstawowa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz