Henry Townshend, 28 lat, budzi się po pięciu dniach koszmarów w zamkniętym swoim mieszkaniu w Ashfield w pobliżu Silent Hill. Sypialnia i całe mieszkanie jest pordzewiałe i zakrwawione. Porozglądaj się trochę i udaj się do korytarza, gdzie czeka cię kolejny filmik.
"It was two years ago
that Henry Townshend moved into
Room 302 of South Ashfield Heights,
an apartment building in the medium-sized city of Ashfield.
Henry was happy and enjoying his new life.
But five days ago, something strange happened.
He began to have a recurring dream each night.
One other thing...
He couldn't leave Room 302..."
Znajdziesz się ponownie w mieszkaniu Henry'ego, ale tym razem będzie wyglądał normalnie. Telefon nie działa, jednak po chwili zadzwoni...
Przejdź do drzwi wejściowych, które okażą się zamknięte. Usłyszysz dźwięk. Spojrzyj przez judasza w drzwiach, gdzie zobaczysz swoją sąsiadkę Eileen. Pod drzwiami znajdziesz pierwszą notatkę First Letter Memo.
"Mum, Why don't u Wake up?"
Udaj się do kuchni i weź z lodówki butelkę wina Wine Bottle (broń) oraz mleko czekoladowe Chocolate Milk (akcesorium do wykorzystania; odłóż na razie do skrzyni). Udaj się teraz w kierunku telewizora do salonu, gdzie po prawej znajdziesz dużą skrzynię, w której można pomieścić wiele rzeczy. Po sprawdzeniu skrzyni, usłyszysz dźwięk dochodzący z łazienki. Najpierw jednak weź zza regału Book Scrap:
Assumption, he built a world.
It exists in a space separate from
the world of our Lord.
More accurately, it is within, yet
without the Lord's world.
it is a world in extreme flux.
Unexpected doors or walls,
moving floors, odd creatures,
a world only he can control...
Anyone swallowed up by that world
will live there for eternity, undying.
They will haunt that realm as a spirit.
How can our Lord forgive such an
abomination...?
world. He who carries too heavy
a burden will regret it...
Niedaleko będzie SAVE - jedyny na całą grę.
Udaj się teraz do łazienki, gdzie w ścianie będzie dziura. Obok niej będzie metalowa rurka Steel Pipe. Weź ją i udaj się do dziury. Idź w kierunku światła.
SUBWAY WORLD
Zjedź schodami na dół. W korytarzu spotkasz Cynthia Velasquez, która poprosi cię o pomoc w wydostaniu się stąd. Idźcie dalej korytarzem. W pewnym momencie Cynthia poczuje się źle i uda się do łazienki. Po scence pojawią się psy Sniffer Dogs. Olej je i udaj się do damskiej toalety. Cynthi tam nie znajdziesz, ale będzie tam dziura w ścianie - PORTAL. Przejdź przez niego. Znajdziesz się w pokoju 302.
Henry obudzi się. W pokoju 302 życie Henry'ego podładowuje się. Udaj się do kuchni, gdzie jeden z mebli będzie lekko przesunięty. Przesuń go. Znajdziesz pistolet Pistol oraz dziurę w ścianie, przez którą Henry będzie widział Eileen i jej sypialnię. Po chwili rozlegnie się dźwięk telefonu. Odbierz telefon. Udaj się do łazienki i ponownie przejdź przez dziurę.
Zbadaj manekin siedzący na toalecie. Znajdziesz monety Lynch Street Line Coin. Wyjdź z łazienki na korytarz, na którym będą psy Sniffer Dogs. Udaj się w lewo a następnie korytarzami do miejsca, w którym są dwa psy Sniffers oraz ogromny robal Greedy Worm. Jeżeli masz ze sobą butelkę wina Wine Bottle, użyj jej na robaku, aby uzyskać tulipana Broken Wine Bottle. Robaka nie da rady zabić i jest on nieskończony. Przejdź obok niego na prawe schody i weź amunicję Pistol Bullets. Wróć teraz z powrotem i skieruj się na północ do Turnstiles w poszukiwaniu Lynch Street Line i użyj monety, aby przejść przez bramkę.
Zejdź schodami na dół, gdzie zobaczysz scenkę, po której zaatakuje cię latający duch Ghost. Nie można ich zabić, więc najlepiej będzie przed nimi uciekać. Zbiegnij prawymi schodami na dół, gdzie w wagonie pociągu metra będzie uwięziona Cynthia. Udaj się na południe do końca peronu i wejdź do pierwszego wagonu (wejdź przez drzwi prowadzące do miejsca dla maszynisty). Zbadaj czerwony przycisk i naciśnij guzik. Wyjdź z wagonu i udaj się do Cynthii. Musisz przejść przez 6 wagonów tak, aby dostać się na peron po drugiej stronie. Wejdź do pierwszego wagonu i wyjdź przez drzwi po drugiej stronie; przejdź po murku do następnych drzwi i wejdź ponownie do tego wagonu. Przejdź przez drzwi łączące wagony i potem przez następne. Przejdź na murek po drugiej stronie wagonu i przejdź do drugiego wagonu na przeciwko. Przejdź przez drzwi łączące wagony, a potem przez następne; wyjdź na peron przez otwarte drzwi. Wchodząc pierwszymi schodami do góry znajdziesz amunicję Pistol Bullets. Idź dalej peronem na południe, gdzie udaj się do pomieszczenia na wprost. Będzie tam Portal i drabina prowadząca w dół.
Jeżeli chcesz amunicję Pistol Bullets, to udaj się kolejną drabiną do góry (warto otworzyć sobie drzwi prowadzące na peron z drugiej strony, oszczędzi to potem biegania przez wagony). Wróć z powrotem i idź korytarzem, skręć w boczny korytarz i zejdź schodami na dół. Znajdziesz się na King Street Line, gdzie będzie pies Sniffer. Usłyszysz głos Cynthii przez interkom, która znalazła wyjście i chce, aby Henry tam poszedł. Przy ruchomych schodach masz Nutrition Drink (odradza życie, używaj go w ostateczności), a naprzeciwko jest Portal. W wagonie czekają na ciebie kolejne psy i kij do golfa 9-Iron Golf Club na ławce. Udaj się na ruchome schody i wjedź na górę.
Po drodze będą cię atakować potwory wychodzące ze ścian Wall Men. Wejdź do małego korytarza po amunicję Pistol Bullets, a następnie na schody prowadzące do góry. Znajdziesz się przy bramce wychodzącej z metra. Zbadaj drzwi prowadzące do pomieszczenia przy bramkach; znajdziesz na nich tabliczkę Temptation Placard. Wejdź do pomieszczenia, gdzie znajdziesz umierającą Cynthię - 16121.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz